דגמי הרטרו של הוסקוורנה 701 בדרך לייצור

הוסווקרנה סורטפילן 701 קונספט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ויטיפלן וסורטפילן 701 נצפו על כביש ציבורי. צפויים להיות מוצגים כדגמי 2018

יצרנית האופנועים הוסווקרנה, אשר שייכת לחברת KTM ומשווקת דגמים שמבוססים על דגמי החברה האוסטרית, עושה צעד נוסף לחיזוק מעמדה גם בתחום אופנועי הכביש. דגמי ה-401 של 'ויטפילן' (Vitpilen) ו'סורטפילן' (Svartpilen) צפויים להתחיל להיות משווקים לקראת סוף השנה. כעת נצפו בתמונות ריגול גם דגמי ה-701.

ויטפילן וסורטפילן (חץ לבן וחץ שחור בהתאמה) 401 הם אופנועי רטרו – הראשון הוא אופנוע עירום שמיועד לכביש והאחר בסגנון סקרמבלר עם אוריאנטציה לשטח – ושניהם מבוססים על דגמי 390 של KTM.

הוסקוורנה כבר הציגה בשנה שעברה צמד אופנועי קונספט עם אותם שמות אבל אלה התבססו על דגם אחר של KTM – דיוק 690. תחת הסמל של הוסקוורנה הם ייקראו 701 (ראו תמונה ראשית), כמו דגמי האנדורו והספורמוטו של החברה (אשר מבוססים אף הם על סדרת ה-690 של KTM).

תמונות הריגול הועלו על-ידי אנשי אתר Motorcycle.com ועל פיהן נראה שהאופנועים מוכנים לייצור סדרתי, מה שאומר שהם יוצגו כנראה כדגמי 2018.

העיצוב דומה לזה של דגמי הקונספט אבל מתמונות הריגול עולה שהם "איבדו" את פנס החזית העגול שמוכר לנו מדגמי ה-401 ודגמי הקונספט. זה קצת מצער היות שמדובר בסימן מזהה של הדגם והוא מתאים מאוד לעיצוב האופנוע.

סורטפילן 701, בילה כבר בשטח


ויטפילן 701 הוא אופנוע רטרו עירום שיתגלגל על גלגלים יצוקים, ואילו סורטפילן 701, בסגנון סקרמבלר כאמור, נראה בתמונות הריגול על גלגלי שפיצים ועם כידון רחב וגבוה. כתמי הבוץ שנראים על האופנוע בתמונות הריגול מעידים על כך שהוא בילה בשטח.

ויטפלין 701 מקבל גלגלים יצוקים


הוסקוורנה מבססת את מעמדה גם כיצרנית של אופנועי כביש, ויהיה מעניין לגלות מה תהיה הפלטפורמה הבאה של KTM שהוסקוורנה תעשה בה שימוש.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד