ב.מ.וו S1000RR החדש הגיע לישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

חברת דלק מוטורס מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של ב.מ.וו S1000RR אשר נחשף לראשונה בתערוכת מילאנו האחרונה. כמו ה-S1000RR המקושי שהוצג לפני כעשור, גם בדור החדש מגייסת ב.מ.וו את מיטב הטכנולוגיה והאלקטורניקה הזמינות כדי לקרוא תיגר על פסגת קטגוריית אופנועי הליטר הספורטיביים.

הדור החדש של ב.מ.וו S1000RR מעוצב באופן פחות רדיקאלי מקודמו, עבר הפחתת משקל משמעותית הודות לשימוש נרחב בחומרים קלים. המנוע נותר נאמן לתצורה הארבעה צילינדרים בשורה וקיבל מערכת תזמון שסתומים משתנה עם שליטה גם על גובה פתיחת השסתומים, מערכת פליטה חדשה ועוד שינויים שהעלו את הספקו ל-207 כ"ס ב-13,500 סל"ד. המנוע מותקן בשלדת אלומיניום חדשה וקלה יותר ובסך הכל שוקל האופנוע החדש 197 ק"ג יבשים בגרסתו הסטנדרטית.



כל דגמי ה-S1000RR מגיעים עם חבילת אלקטורניקה מהמקיפות הקיימות בקבוצה הכוללת שבעה מצבי רכיבה שונים כולל מצב מסלול, בקרת משיכה עם מספר מצבי התערבות, מערכת ABS עם מספר מצבי פעולה הפועלת גם בהטיה, בקרת שיגור, בקרת ווילי, בקרת שיוט וקוויקשיפטר כסטנדרט.

ב.מ.וו S1000RR משווק בישראל בשלוש גרסאות אבזור מתוך ארבעה הקיימות בעולם, כשמחיר הגרסה הבסיסית של האופנוע עומד על 160 אלף ש"ח. מעליה נמצאת הגרסה בעלת חבילת race שבה מתלים אקטיביים נשלטים אלקטרונית, חישוקי אלומיניום קלים ומצבר וקטן וקל יותר, כשמחיר גרסה זו הוא 180 אלף ש"ח.
בפסגה נמצא הגרסה בעלת חבילת אבזור M ספורט, הכוללת מלבד צביעה ייחודית בלבן בשילוב כחול ואדום גם מושב ספורטיבי וחישוקים מסיבי פחמןץ מחירו של ב.מ.וו S1000RR עם חבילה זו הוא 200 אלף ש"ח.

פרטים נוספים בהודעה לעיתונות המצורפת להלן:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד