fbpx

ב.מ.וו R1250GS בישראל: החל מ-160 אלף ש”ח

האח הגדול במשפחת ה-GS של ב.מ.וו הושק בישראל, עם מנוע מוגדל ומחוזק ומערכות אלקטרוניות חדשות. מחיר התענוג: החל מ-160 אלף ש"ח

חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו. לישראל, השיקה היום (ג’) את דגמי 2019 החדשים ובראשם R1250GS החדש שנחשף בתערוכת קלן וזכה בין היתר למנוע מוגדל. שלושת דגמי GS הבכירים שהושקו מוצעים ובטווחי המחירים שבין 160 ל-166 אלף ש”ח ל-GS, בין 170 ל-179 אלף לאדוונצ’ר, ובין 168 ל-173 ל-RT.

החידוש המשמעותי ביותר בדור החדש של GS הוא מעבר אל מנוע מוגדל בנפח 1,250 סמ”ק עם תזמון שסתומים משתנה, וזה הגדיל את הכח (מומנט) שלו ב-19% ואת ההספק שלו מ-125 כ”ס ל-136 כ”ס. לטענת ב.מ.וו. מנוע הבוקסר הזה הוא  הבוקסר החזק ביותר מייצור סדרתי מאז ומעולם, והם גם מבטיחים שפעולתו חלקה ושקטה יותר, וחסכונית יותר בדלק.

חידושי האלקטרוניקה בסדרת GS החדשה כוללים מערכת בלימה דינמית (DBC) אשר סוגרת את הזנת הדלק למנוע בעת בלימה, מערכת בקרת זינוק בעליה (HSC) שנועדה לסייע בעת תחילת נסיעה בטיפוס, וגם שליטה אלקטרונית בקשיחות המתלים באמצעות מערכת שמתאימה את עצמה למשקל הרוכב (או רוכב ומורכב) ולמצבי רכיבה משתנים.

לוח המכשירים החדש של GS, צג מסוג TFT בגודל 6.5 אינטש (או 5.7 אינטש ב-RT התיורי), משקף כעת ממשק משתמש חדש עם תצוגה רב תכליתית שנשלטת באמצעות חוגת בורר מצבים על צידו השמאלי של הכידון, וכרגיל גם שליטה אלקטרונית בתגובות המצערת והמנוע בהתאם למצבי הנסיעה (על כביש רטוב או יבש וכיוצ”ב).

ברק כהן, מנהל חטיבת ב.מ.וו. בדלק מוטורס מעריך שקצב המכירות של הסדרה, אשר עמד על כ-100 כלים בשנה, לא ישתנה, ולהערכתו רוב הלקוחות יהיו לקוחות חוזרים ומקצתם יגיעו מן המתחרה האוסטרי. בהמשך השנה צפויים להגיע ארצה F850  אדוונצ’ר ו-S1000RR החדש שהוצג במילאנו..


השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד