ב.מ.וו מרעננת את דגמי האדוונצ'ר הבינוניים

F750GS, F850GS, ב.מ.וו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משפחת דגמי האדוונצ'ר בנפח בינוני של ב.מ.וו זוכה למתיחת פנים לכבוד שנת 2021 יחד עם מהדורה מיוחדת לציון 40 שנה לדגמי ה-GS של החברה

ב.מ.וו חושפת בימים אלו את דגמי האדוונצ'ר הבינונים שלה, F750GS ו-F850GS, במהדורה מעודכנת לקראת שנת 2021. צמד האופנועים הוצג לראשונה אי שם בתערוכת מילאנו 2017, ורגע לפני שהם מגיעים לגיל 4 הם זוכים למסכת עדכונים מתבקשת. במפתיע, למרות הגיל והתחרות הצפופה שהולכת ומתגברת בנישה זו (למשל עם הצטרפותם של טריומף טייגר 900 החדש ודגמי ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר בשנה החולפת), הסתפקה ב.מ.וו במסכת שיפורים מתונה יחסית.

F850GS
מבחינה עיצובית שמרה ב.מ.וו על המראה המוכר והמוצלח של צמד הדגמים, עם נגיעות קטנות לרענון, בעיקר במשטחי הפלסטיק בצידי האופנוע ובהוספת מאותתים חדשים עם נורות LED דינמיות, כאשר  F750GS מקבל גם משקף חדש וספורטיבי. כדי להבדיל את הדגמים החדשים מקודמיהם כל דגם קיבל סכמות צביעה חדשות. F750GS יוצע בצביעה לבנה/שחורה עם נגיעות אדומות או כחולה/שחורה עם נגיעות כסופות, F850GS יוצע בצביעה אדומה או בצביעת רפליקה של ב.מ.וו ואילו ה-F850GS אדוונצ'ר יוצע בצביעה אפורה או צביעת נחושת.



השדרוג המהותי הוא בתחום האלקטרוניקה, כאשר מערכת ה-ABS פלוס בעלת מספר מצבי הפעולה ומערכת בקרת משיכה הינן ציוד סטנדרטי. מעבר לכך, מעתה ב-F850GS ישנן מערכות בקרת בלימה דינמית ובקרת בלימת מנוע משודרגות שמשולבות גם במצב רכיבה Pro. מצב זה מאפשר מעתה תכנות של ארבעה תוכניות רכיבה אישיות, עם הגדרות שונות למאפייני הפעולה של מערכות העזר האלקטרוניות ואפשרות מעבר בינהן בלחיצת כפתור.



עקב התקינה האירופאית החדשה האוסרת לנתק את מערכת ה-ABS, עודכנו מצבי רכיבת האנדרו והאנדורו Pro כאשר רק במצב האנדורו Pro ניתן לנתק את מערכת נעילת הבלמים לגלגל האחורי בלבד. ב.מ.וו טוענת כי יתר מערכות בקרת האחיזה כויילו מחדש במצבי רכיבת האנדורו כדי לפצות על חוסר האפשרות לניתוק מלא של מערכת ה-ABS.
מבחינה מכאנית אין בדגמים שום שינוי מהותי לאחר שמנוע הטווין המקבילי בנפח 853 סמ"ק כבר עבר התאמה לתקן יורו 5 והוא מספק 77 כ"ס ב-F750GS ו-95 כ"ס ב-F850GS.



כל שלושת בני המשפחה מוצעים מעתה גם במהדורה מיוחדת המיועדת לציין 40 שנה להולדת משפחת ה-GS של ב.מ.וו עם ה-R80GS הקלאסי. המהדורה המיוחדת מתהדרת בצביעה שחורה/צהובה ייחודית ובנגיעות עיצוב נוספות כמו כיסוי מושב שונה ומגיני מצנני צד מגלוונים.
מ"דלק מוטורס" יבואנית ב.מ.וו נמסר שדגמי ה-F750GS ו-F850GS העדכניים צפויים לנחות בישראל לקראת סוף השנה הקלנדרית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד