ב.מ.וו חושבת על הדור הצעיר עם CE 02 קונספט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ב.מ.וו מנסה לקרוץ לדור ה-Z עם קונספט חשמלי חדש על התפר שבין קטנוע לאופניים חשמליים, ועם מנשא מובנה לסקייטבורד

צריך להודות על האמת, התדמית של אופנועי ב.מ.וו היא איך נאמר, קצת מבוגרת. אמנם בעשור האחרון נכנסה ב.מ.וו לנישות חדשות, הציגה אופנועים קטני נפח ובחרה קו עיצובי לא שגרתי בחלק מדגמיה, אלא המיצוב האיכותי והתמחור בפלח הגבוה של עולם האופנועים מביאים לכך שרוב בעלי אופנועי ב.מ.וו הם אנשים מבוססים בגילאי 40 פלוס.

כמובן שב.מ.וו רוצה לפנות לקהל צעיר יותר ובכך להעלות את המכירות, אלא שכאן יש בעיה. בעוד בעבר נערים בני 16 פינטזו על אופנועים, רכשו אופנועים קטני נפח ולאחר מכן עלו בסולם הדרגות, היום רמת העניין של הצעירים באופנועים הולכת ופוחתת. האשמה העיקרית בכך נעוצה באופניים והקורקינטים החשמליים הזולים, הנותנים מענה לניוד עירוני קצר טווח מבלי להידרש לרישיון או ביטוח והזמינות שלהם במיזמי תחבורה שיתופית.

יצרניות האופנועים יצטרכו להתאמץ איך למצוא את הדרך לליבם וכיסם של דור ה-Z, וגם ב.מ.וו מגששת בכיוון כשיא חושפת שגם קונספט חדש בשם CE 02 שנראה כמו הכלאה בין קטנוע חשמלי לאופניים. העיצוב מינימליסטי לחלוטין, כאשר המזלג, הכידון והשלדה חשופים לגמרי, כנפיים או מגיני בוץ לגלגלים, יחידת המושב רזה ושטוחה לחלוטין, תאורת ה-LED הקדמית חבויה בין מוטות המזלג ואפילו כבל הבלם הקדמי מתנוסס לראווה.

אם זאת, ולמרות הממדים הזעירים לא מדובר בכלי שנראה זול או שברירי, וזה בולט בעיקר בזכות המזלג העבה בעל משולש עליון חשוף מאלומיניום, זרוע האחורית חד צידית מסיבית עם יחידת בולם עבה וחישוקים אטומים בקוטר 15 אינטש שנועדו כדי לתרום לאווירודינמיות. לב.מ.וו  חשוב להדגיש אתה הצד השימושי של  CE 02 לחיי היום יום בעיר, עם מושב שמתאים לזוג (רזה במיוחד) או ליחיד עם רצועות מטען שמשולבות בו, תא אכסון מתחת למושב ומנשא ייעודי מתחת לסוללה שמתאים לסקייטבורד (כי זה מה שצעירים עושים, לא?) אשר משמש כמדרך לרגליים.

המנוע החשמלי ממוקם במרכז הכלי ומאחורי מדרך רגלי הרוכבו מניע את הגלגל האחורי באמצעות רצועה, כשהוא מוזן מהסוללה המחוברת לחלקה הקדמי של השלדה. בניגוד לרוב הכלים העירוניים בעלי הביצועים המוגבלים, המנוע ב-CE 02 מספק 14.7 כ"ס ומאפשרים לו לפתח מהירות מרבית של 90 קמ"ש, מה שהופך אותו לתחליף לקטנוע אך מוציא אותו מתקינת L1 ומאלץ שלרוכב יהיה רשיון נהיגה. ב.מ.וו לא חשפה פרטים אודות הסוללה למעטה העובדה כי אמורה להספיק לטווח של 90 ק"מ. בכל מקרה, אל תצפוה להרים את במדרגות CE 02 ולהטעין אותו בבית כיוון שמשקלו עומד על 120 ק"ג.

לאור ההיסטוריה של ב.מ.וו עם דגמי קונספט, לא נהיה מופתעים כי גרסה סדרתית של CE 02 תגיע לייצור בשנים הקרובות, השאלה אם זה יהיה במחיר שבני 16 יוכלו להרשות לעצמם (או לפחות ההורים שלהם).

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד