בית מרקו סימונצ'לי נחנך ביום הולדתו ה-32

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בסוף השבוע האחרון נחנך "בית מרקו סימונצ'לי" - מרכז שיקום לבעלי מוגבליות שנבנה לזכרו של רוכב ה-MotoGP האיטלקי שנהרג לפני 7 שנים

חלפו קצת יותר משבע שנים מאז נהרג מרקו סימונצ'לי בתאונה על המסלול בספאנג. שבע שנים מאז נגדע מרוץ חייו של הרוכב האיטלקי המבטיח בעל רעמת התלתלים האדירה והגובה החריג. במהלך השנים הללו זכה סימונצ'לי, או בכינויו הידוע Super Sic58, למספר מחוות הנצחה מרגשות, בהן קריאת מסלול המרוצים במיזאנו על שמו. בנוסף היו במהלך השנים מחוות רבות של רוכבי MotoGP ונהגי פורמולה וגם טקסי אזכרה במרוצים שנערכו במלזיה.

אבל גולת הכותרת בהנצחתו של מרקו סימונצ'לי נחנכה ב-20 בינואר, יום ההולדת שבו היה אמור לחגוג 32. מדובר בחנוכת "בית מרקו סימונצ'לי"  – מרכז קהילתי שיקומי עבור בעלי מוגבלויות ליד העיירה רמיני (Rimini) הסמוכה לכפר הולדתו. המרכז נבנה בהשקעה של למעלה מ-2 מליון יורו, שרובם הגיעו מהקרן על שמו של מרקו סימונצ'לי, על שטח רחב ידיים שכולל מבנה בגודל כולל של 1,700 מ"ר שבו מגוון חדרי טיפולים, מתקני ספורט, בריכות שחיה ומתקני שיקום.



באירוע הפתיחה נכחו הוריו של מרקו, פאולו ורוסלה, ונשיא דורנה כרמלו אספלטה שחנך את המרכז שפניו של סימונצ'לי מתנוססים על קירו החיצוני. בית מרקו סימונצ'לי יהיה גם מקום משכנה של הקרן על שמו שעוסקת בגיוס כספים למטרות הומניטריות שונות. חלק מהכספי הקרן מגיעים ממכירת מזכרות אישיות של סימונצ'לי במכירות פומביות כמו גם מוצרים נלווים הנושאים את המספר 58 שהיה מזוהה איתו.


השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד