ביום שבת: מרוץ האלופים של דוקאטי במיזאנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דוקאטי תפגיש בסוף השבוע במסלול המרוצים במיזאנו 12 מבכירי רוכבי המרוצים של החברה למירוץ ראווה שיערך על גבי תריסר אופנועי פאניגלה V4

אם אתם חובבי דוקאטי מובהקים, אז אתם בוודאי מחכים לסוף השבוע הקרוב, בו תציין דוקאטי את אירוע "שבוע דוקאטי העולמי" (WDW), אירוע שמתהווה למסורת ומרכז מגוון אירועים ופעילויות בעולם לרוכבי ובעלי אופנועי דוקאטי. השנה אירוע שבוע דוקאטי העולמי, שיערך בים התאריכים 20 ל-22 ביולי, בסימן 25 שנה להולדתו של המונסטר. אלא שגולת הכותרת של החגיגות תיערך במסלול המרוצים במיזאנו על שמו של מרקו סימונצ'לי.

 בצהרי יום שבת יערך רגע השיא בחגיגות של דוקאטי עם מרוץ ראווה, Race of Champions, שיפגיש בין בכירי הרוכבים שהתחרו ועדין מתחרים על אופנועי החברה מבולוניה.

במרוץ ייקחו 12 רוכבים, בינהם רוכבי המפעל של דוקאטי ב-MotoGP אנדראה דוביציוזו וחורחה לורנזו, לצד רוכבי קבוצות לווין כמו דניאל פטרוצ'י, אלכס מילר וקארל אברהם. עוד יאיישו את הגריד רוכבי הסופרבייק של דוקאטי צ'אז דייויס, מרקו מלאנדרי ורובן רינלדי. אל הרוכבים הפעילים יצטרף גם טרוי בייליס האוסטרלי שזכה עם דוקאטי באליפות הסופרבייק בשנים 2001, 2006 ו-2008, רכב בדוקאטי במשך שתי עונות ב-MotoGP והפך לאחד הרוכבים המזוהים ביותר עם החברה.

אופנוע הפאניגלה V4 בסכימת הצביעה עליו יתחרה מרקו מלנדרי

כל המתחרים במרוץ יתמודדו על אופנועי דוקאטי פאניגלה V4 S, כך שלמרות שמדובר במרוץ ראווה שאף אחד מהמתחרים לא "יתאבד" בו על המסלול, יהיה מעניין לראות את היכולות והפערים בסגנון הרכיבה בתנאי פתיחה זהים לחלוטין.

כל אחד משנים עשר האופנועים נצבע בסכמת צביעה שונה, שהיא מחווה לאחד מאופנועי דוקאטי שהתחרו ב-MotoGP ובאליפות הסופרבייק בשניים האחרונות. לאחר המרוץ יוצעו האופנועים במשך שבוע במכירה פומבית באתר eBay, שתמשוך אליה מן הסתם לא מעט אספני דוקאטי בעלי כיסים עמוקים שירצו לשים את ידם על אופנועים חד-פעמיים.

המרוץ יוזנק ביום שבת בשעה 1 בצהריים לפי שעון איטליה וישודר בערוץ Sky Sport האיטלקי, ו ניתן לצפות בכמה וכמה אתרי Live Streaming באינטרנט.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד