בדרך לנמל: סוזוקי GSX-R750 בגרסת Limited Edition

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
השבוע בפינת המציאות ברשת: ג'יקסר 750 משנת 1986 במהדורת ה-Limited Edition הנדירה במצב כמעט מוזאוני

לאחר שהגשנו בפניכם בפינת "בדרך לנמל" רפליקת מייק היילווד סופר נדירה (שגם נכון לעתה טרם נמכרה), ולאחר מכן ב.מ.וו R65 עממי אך במצב מצוין הזמן למשהו באמצע הדרך. השבוע בחרנו להציג בפניכם את האופנוע הבא: סוזוקי GSX-R750 מבציר 86' המשובח, שנת הדגם השניה של האופנוע ששינה את נישת אופנועי הספורט.

 GSX-R750, הידוע בכינויו גי'קסר, זכה להצלחה גודלה ונמכר במספרים מרשימים מיום לידתו, כך שגם 30 שנה לאחר מכן הוא לא נדיר באופן יוצא דופן. אלא שבשנת 1986 הוציאה סוזוקי גרסת Limited Edition בכמות מוגבלת של פחות מ-1000 יחידות. המהדורה המוגבלת נבדלה מהדגם הסטנדרטי במושב יחיד, מיכל דלק ממתכת וצביעה ייחודית, אך הוסיפה גם תוספות נדירות לתקופה כמו משכך היגוי ומצמד יבש, מה שמסביר את העובדה שהיא נמכרה במחיר גבוה ב-50%.



האופנוע המוצג לפניכם משתייך למהדורה המיוחדת של הג'יקסר משנת 86', אך הוא גם במצב יוצא דופן. על מד האוץ של האופנוע רשומים 4,545 מייל בדיוק, קצת יותר מ-7,000 ק"מ בסך הכל. התמונות המציגות את האופנוע במלוא תפארתו, מצוחצח לגמרי ונטול פגעי זמן כמעט לחלוטין, מה שמאושש את העובדה שהוא בעיקר עמד בחניה סגורה במקום להפגין את יכולתו על המסלול.

 כבונוס, המוכר המתגורר במיאמי מצהיר כי האופנוע עבר טיפול מלא ומקיף הכולל החלפת שמנים וכיוון מאיידים, כשבנוסף ישנם גם זוג צמיגים חדשים במקום אלו הישנים שהתייבשו עקב חוסר שימוש, בתקווה שהבעלים הבא אכן ירכב על האופנוע. אלא שלשם כך דורש המוכר סכום נכבד של 20 אלף דולר שהם כ-70 אלף ש"ח, מה שאומר שבארץ יעמוד מחירו של האופנוע על יותר מ-150 אלף ש"ח. זאת בהנחה שלא יוצעו הצעות גבוהות במכירה במהלך שלושת הימים הקרובים.

עם זאת צריך לזכור, מדובר באופנוע בעל ערך היסטורי שלא נותרו ממנו הרבה אקזמפלרים שלמים אחרי יותר מ-30 שנות השחזות, בפרט של גרסת ה-Limited Edition ולבטח במצבו של האופנוע הספציפי הזה.

בדיקה קצרה באינטרנט מגלה שבתחילת השנה נמכר אופנוע דומה עם ק"מ כמעט זהה אך במצב פחות טוב בכמה אלפי דולרים פחות. בכל מקרה, עבור מי שמעוניין מדובר גם בהשקעה לעתיד, כשמחירו של האופנוע ילך ויאמיר בשנים הקרובות. אז אולי בכל זאת שווה לתת הצעה.

סוזוקי GSX-R1000 – אילן יוחסין

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד