באטמן או הג'וקר? מי הייתם רוצים שישמור על הראש שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית הקסדות הבריטית Ruroc מפתיע ומציעה את קסדת הדגל שלה בשתי צביעות חדשות ומעניינות של שתיים מדמויות הקומיקס הפופולאריות בעולם

כולנו מכירים בחשיבות של חבישת קסדה מהיבט הבטיחותי, אבל לא מעט רוכבים בוחרים את הקסדות שלהם גם משיקולי נראות ואופנתיות. בהתאם לכך משקיעות יצרניות הקסדות בקולקציות צבעוניות ורפליקות של רוכבי מרוצים כדי למשוך את העין, וכדי לגרום לרוכבים לפתוח את הכיס.

לרוב אנחנו לא נוטים לכתוב על צביעות חדשות לקסדות, אבל במקרה הזה של קסדות Ruroc החלטנו לחרוג מהרגלנו. Ruroc היא יצרנית קסדות בריטית שידועה בצביעות נועזת על גבול המופרעות לקסדותיה. כעת כדי לקדם את מכירות קסדת הדגל החדשה שלה, אטלס 3.0, משחררת אותה החברה בשתי צביעות בהשראת שתיים מדמויות הקומיקס הפופולאריות בעולם של DC: באטמן והג'וקר.

צביעת "באטמן" היא הסולדית יחסית, בה הקסדה צבועה בשילובי שחור וקרבון עם נגיעות זהובות, כאשר רק אם מסתכלים בה מקרוב מזהים אזכורים לדמותו של איש העטלף ואת סמל העטלף המזוהה איתו המוטבע בכמה מחלקי הקסדה. צביעת הג'וקר מובחנת יותר, ולמעשה מלבישה את דמותו של הג'וקר על הקסדה עם כל סממניו המוכרים כמו פנים מאופרות, שיער ירוק וזרחני וחיוך רחב ומרושע.

הקסדה עצמה היא בעלת מעטפת קרבון מלאה, שוקלת כ-1.6 ק"ג ומגיעה עם הכנה לשילוב דיבורית BT אינטגרלית. מחירה עומד על 495 דולר והיא זמינה להזמנה באתר החברה בצביעת באטמן בלבד כרגע, כיוון שצביעת הג'וקר כבר אזלה מהמלאי. וזו כנראה הפעם היחידה שידו של באטמן מול הג'וקר היא על התחתונה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד