אקשן בסוכות: אירוע סופר אנדורו 2019

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אירוע סופר אנדורו 2019 של Riders For Riders הבטיח להיות הדבר החם של חג סוכות וקיים, כאשר אלפי צופים הגיעו לחזות ביומיים של אקשן מוטורי מאתגר, משובח ומלוכלך

בשלוש השנים האחרונות אנו נחשפים לתופעה שצצה בעולם רכיבת השטח הישראלית שנקראת riders for riders. חבורה עצמאית הכוללת את איתמר ציפורי, דור שוורץ ופרדי עומר הפועלת מתוך אהבה לרכיבת שטח ותחושת שליחות שמטרתה לקדם את הענף בישראל. עד כה הפיקה הקבוצה כמה וכמה אירועים מושקעים והנחיתה בישראל רכבת אווירית של רוכבי קצה מכל העולם, שחוץ מהדרכות רכיבה בתחום האנדורו גם הפכו ל"שגרירים" שלנו בכל העולם.

בחג הסוכות הזה עלו "ריידרס" מדרגה, ניצחו את הבירוקרטיה הישראלית המתישה והרימו מרוץ סופר אנדורו היסטורי ברמת הפקה הגבוהה ביותר ובהשקעה של מאות אלפי שקלים בעזרת גיוס ספונסרים כבדי משקל כמו רשת יוחננוף שנתנה רוח גבית וחסות עיקרית. 

"ריידרס" מגדירים עצמם כארגון א-פוליטי שמטרתו קידום והנגשת הספורט המוטורי והצפייה בו כחוויה משפחתית-תרבותית בדרך ארץ. החזון הוא קיום תחרויות ספורט מוטורי באופן סדיר, ברמה שלא נופלת ואפילו עולה על המקובל בעולם. הפקות שיימשכו רוכבים וקהל גם מחו"ל וימקמו את ישראל במקום של כבוד בכל הקשור לתחרויות רכיבת אנדורו.

ממש כמו בחו"ל, חודש לפני הזנקת המתחרים למרוץ, נסגרה ההרשמה כש-102 רוכבים התחלקו בין שלוש קטגוריות: הובי, אקספרט ופרו. התחרות נפרסה על פני יומיים במתחם שהוקם ונבנה במיוחד בצומת שוקת. ליבו של המתחם היה מסלול הרכיבה הקשוח שכלל מכשולים שנבנו במיוחד כדי לאתגר את המתחרים ואופנועיהם. אך לצד האזור התחרותי שהיה ברמה גבוהה דאגו לא להזניח גם את החוויה הכוללת לצופים, כשהמתחם כלל דוכני מזון, שתיה, משחקי ווידאו לילדים, דוכני מכירת ציוד ותצוגה.

קדימה לאקשן
ביום הראשון התבצעו מקצי המוקדמות, מהם עלו לחצי הגמר 28 הרוכבים שהשיגו את הזמנים הטובים ביותר בכל קטגוריה. ביום השני התקיימו מקצי חצי גמר במתכונת תחרות ראש בראש כש-14 הראשונים לסיים את המקצים זכו להילחם בגמרים על מקומות בפודיום. לקהל ניתנה האפשרות לעקוב אחר התוצאות בזמן אמת דרך אפליקציה, ממש כמו בתחרויות מסביב לגלובוס ומי שנכח קיבל את ההצגה הכי טובה שיש.

לצד קפיצות מרהיבות וביצועים מעוררי הערכה זכינו לנפילות והתרסקויות מרשימות לא פחות, לדרמה בקרבות על מקומות 1-3 ואקשן מרובע ודו-פעימתי בשיאו. את קטגוריית ההובי ניצח בכבוד דניאל זיגדון. בקטגוריית האקספרט ניצח בהופעה מרשימה וסגנון רכיבה התקפי בועז סאסי. מעל כולם בלט ילד הפלא סוף סלע שניצח בפער אדיר את קטגוריית הפרו והפגין כושר גופני, ווירטואוזיות וקור רוח של רוכב-על מקצוען. 

באירוע זה ה"ריידרס" מיצבו עצמם כמותג חזק לא רק עבור הרוכבים, אלא גם לקהל הרחב הצמא לתחרויות מוטוריות ברמה גבוהה. מבחינתם לא מדובר באירוע חד פעמי, והם כבר עומלים במרץ על האירוע הבא תוך הבטחה שהפקת סוכות הזו היא רק ההתחלה. יאמר לזכותם של המארגנים שלצד היבואנים ונותני החסות הצליחו לגייס גם את תמיכת משטרת ישראל, המועצה אזורית בני-שמעון וקיבוץ להב והוכיחו שהספורט המוטורי חי, בועט ויש לו קהל . לראיה, את שני ימי התחרות פקדו כ-5,000(!!!) צופים שיצרו אווירה מחשמלת.

מסלול המרוץ לצערנו לא יישאר לצמיתות אבל ביום שבת, לאחר סיום התחרויות, הוא היה פתוח ומבוטח וכמיטב המסורת של "ריידרס", כשאורח הכבוד של הפקת התחרות פול טארס העביר שתי הדרכות רכיבה לרוכבים שחשקו בהתנסות במסלול סופר אנדורו אך לא השתתפו בתחרות. אנחנו כבר מחכים בציפיה דרוכה לאירוע הבא.

תוצאות סופר אנדורו 2019

קטגוריית פרו
1. סוף סלע
2. גיל זרקו
3. רון קדשי
4. דניס פורמנוב
5. שרון נגר

קטגוריית אקספרט
1. בועז סאסי
2. דור תורג'מן
3. רז עידן
4. מג'ד נעיים
5. בר אילוז

קטגוריית הובי
1. דניאל זיגדון
2. בן שור
3. עומר רוזנבלום
4. בראל אנטלוב
5. ירדן תמם

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד