איך תעשיית האופנועים מפספסת את המילניאלס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
טור דעה שהופץ לאחרונה באינטרנט טוען שתעשיית האופנועים מפספסת את בני דור ה-Y בכך שהיא לא מבינה את מצבם הכלכלי

״הבעיה הגדולה ביותר של תעשיית האופנועים היא שהיא מתייחסת למילניאלס (ילידי שנות ה-80 עד תחילת שנות ה-2000 – ל.כ) כ׳אחרים׳. הם מבססים זאת על ההרגשה שבני הדור שלנו אדישים, והם חושבים שהטכנולוגיה בה אנחנו מוקפים החליפה סוגים אחרים של פעילויות פנאי או את הצורך בשיוך קהילתי״, כך כותב סת׳ ריצ׳ארדס, רוכב בשנות ה-20 לחייו מקליבלינד, בטור מיוחד לאתר Motorcyclist.

הטור, שזכה לכותרת ״אני מילניאל, ואני רוכב על אופנוע״, נכתב בעקבות דו״ח של בכירי תעשיית האופנועים האמריקאית שפורסם בחודש שעבר, שקבע כי רוכבי האופנועים נהיו זקנים יותר. על פי הדו״ח, רוכבים בני 50 ויותר מהווים כיום כ-46% מכלל הרוכבים בארה"ב, לעומת 10% בלבד בשנת 1990. רוכבים בני 18-24, שהיוו כ-16% מקהל הלקוחות באותה שנה, מהווים כיום 6% בלבד.

 

 

״הרעיון לפיו ההתעסקות של המילניאלס באינטרנט וברשתות חברתיות מרחיקה אותם מהאופנועים מוטעה, או לכל הפחות מוטעה בחלקו״, ממשיך ריצ׳ארדס בטורו. ״התעשייה פשוט מתקשה להתרגל לדור שלנו. לפי מחקר של בנק ההשקעות גולדמן זאקס, מאז 2003 הוכפל החוב הממוצע של הסטודנטים. בטח שאנחנו לא יכולים לרכוש אופנועים חדשים – הדור שלנו בקושי מצליח לשלם שכר דירה״.

לדברי ריצ׳ארדס, אופנועים יכולים לזכות ליותר הצלחה בקרב בני הדור הצעיר – במידה והתעשייה תצליח להתאים את עצמה למצב הכלכלי שלהם. ״הדור של ההורים שלנו מסתכל על העבודות שאנחנו משיגים כאלטרנטיביות, או כדרך לחיפוש עצמי, אך אלו העבודות שאנחנו מצליחים להשיג״, הוסיף. ״תעשיית האופנועים כן יכולה להצליח בקרב הדור שלי, אנחנו כן יכולים להזדהות עם ערכים כמו קהילתיות, אבל היא צריכה להתאים את עצמה לתקציב שלנו ולסגנון החיים שלנו״.

עוד הוסיף נציג המילניאלס באתר: ״אני לא מתכוון להישמע בכיין. התחלה טובה של התעשייה יכולה להיות בשיווק אופנועים קטנים יותר וזולים יותר. אך הפתרון בהמשך צריך להגיע מתחבורה שיתופית ומוסכים קואפרטיבים״. דוגמה להשכרת אופנועים שיתופית היא אתר Twisted Road שהושק לאחרונה.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד