אורות גבוהים: הג׳קט שיאותת עבורכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה צרפתית מגייסת כסף עבור ג׳קט חדשני בו מותקנות נורות לד, במטרה להגביר את נראות הרוכבים על הכביש. חיישנים שונים יסמנו לנהגים מאחוריכם כי אתם מאטים

אנחנו לובשים ג׳קטי עור ברכיבה לא רק כי יש לנו חוש אופנה מתקדם. אנחנו לובשים אותם כי, חלילה, אנחנו עלולים להימרח על הכביש – וכל עוד הג׳קט עשוי מחומר איכותי – הוא עלול למנוע מאתנו פציעות לא נעימות. הג׳קטים עלולים להציל אותנו ממצבים לא נעימים, אך לא למנוע את הגורם להם.

כעת, פרויקט מימון המונים חדש מנסה להעלות את ג׳קטי הרכיבה רמה, ולגרום להם למנוע תאונות. הפרויקט – של חברה צרפתית צעירה בשם רייליר – מציע ג׳קטי רכיבה עליהם מותקנות 12 נורות לד, שיגרמו לכם להיות בולטים על הכביש הן ביום והן בלילה. החברה שמה לעצמה למטרה לגייס 15 אלף אורו, וכבר כעת גייסה מעל ל-18 אלף יורו, כשלקמפיין הגיוס ישנם עוד ארבעה שבועות.

הג׳קט מגיע עם סוללה המסוגלת לספק תאורה למשך שמונה שעות, וקצת פחות אם בוחרים לחבר אליה גם את הטלפון הסלולארי עבור הטענה. בחלק התחתון של הג׳קט ישנו פאנל לברירת מצבי תאורה שונים. הראשון הוא אור קבוע, ככה שתראו על הכביש; השני הוא מצב חירום, בו נורות הג׳קט מהבהבות; והשלישי הוא מצב האטה, בו באמצעות חיישנים המותקנים בג׳קט, האור נעשה בהיר יותר במהלך בלימה או האטה.

לפי החברה, הג׳קט צפוי לצאת לשוק בפברואר 2019. הוא יהיה זמין הן לגברים והן לנשים, בכל המידות, ומחירו צפוי לעמוד על 700 אירו. עם זאת, מי שיתמוך בחברה כחלק מפרויקט מימון ההמונים – יזכה לרכוש את הג׳קט ב-540 אירו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד