ירוק צעיר: קאוואסאקי Z400 ודגמי ה-125 הגיעו לישראל

דגמי 2019 של קאוואסאקי ממשיכים לנחות בישראל כשהפעם מגיע תורם של הדגמים למוגבלי הרשיון: קאוואסאקי Z400 לבעלי רשיון A1 וקאוואסאקי Z125 ונינג'ה 125 לבעלי רשיון A2

שנת 2018 הייתה שנה לא פשוטה עבור קאוואסאקי בשוק המקומי, לאחר הפסיקה את שיווק דגמי ה-250 וה-300 סמ"ק הפופולאריים שלה לאחר שאלו לא עמדו בתקני זיהום האוויר העדכניים. בסיכום השנה סיימה קאוואסאקי עם מסירה של 736 כלים וירידה של 25% במסירות, עדות לחשיבות הגדולה של אופנועים בקטגוריית הרישוי הנמוכות בשוק הישראלי. האופציה הירוקה הזולה היחידה עבור מוגבלי הרשיון הייתה בדמות נינג'ה 400 הספורטיבי, כשגרסאות A1 מוגבלות לדגמי ה-900 של החברה היו יקרים ורחוקים מהישג ידם של רוב הרוכבים הצעירים דלי תקציב.

בשנת 2019 מקווים ב'מטרו מוטור' יבואנית קאוואסאקי להחזיר את הדומיננטיות של היצרן הירוק בפלח שוק האופנועים הזולים למוגבלי רשיון. את התנופה הזו אמור להוביל קאווסאקי Z400 החדש שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה. Z400 בסיס משותף עם נינג'ה 400 המוכר, והוא למעשה גרסת הסטריטפייטר שלו עם כידון גבוה, נוחת רכיבה שונה וללא פרינג. המנוע הוא טווין מקבילי בהספק של 45 כ"ס, 10 כ"ס יותר מאשר ב-Z300 אותו הוא מחליף. למרות הנפח המוגדל, הדגם החדש קל ב-8 ק"ג והוא מצויד במערכת ABS ומצמד מחליק. המחיר עומד על 40 אלף ש"ח, 3,000 ש"ח פחות ממחירו של נינג'ה 400.

לצידו של Z400 מתחיל שיווקם של צמד דגמי ה-125 החדשים של קאווסאקי שהוצגו גם הם בתערוכת מילאנו האחרונה. מדובר בנינג'ה 125 וב-Z125 המכניסים את קאוואסאקי לראשונה לתחרות על ליבו של הנוער שרק הוציא זה אתה רשיון A2. הבסיס של שני האופנועים זהה, והם חולקים את אותה שלדת צינורות שבתוכה ותקן מנוע סינגל מקורר מים ומוזרק המספק 14.7 כ"ס.
נינג'ה 125 מתאפיין בעיצוב ספורטיבי עם פרינג מלא וקליפאונים, כש-Z125 הוא הגרסה הערומה שלו עם כידון גבוה ותנוחת רכיבה שונה.

לשני האופנועים מערכת ABS ובולם אחורי בעל אפשרות כוונון לחמישה מצבי עומס קפיץ. מחירו של קאוואסאקי Z125 הוא 26 אלף ש"ח "על הכביש" כולל הוצאות רישוי, כשקאווסאקי נינג'ה 125 יקר ממנו ב-1,000 ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד