סוזוקי היפנית ממשיכה לפעול לעבר מנועים מוגדשים. החברה הציגה בעבר מספר רעיונות בנושא וכעת היא מגישה פטנט בו נראה קרוזר מוגדש, מה שמראה כי ייתכן והחברה אכן מתכננת לקדם את נושא זה.
בשנת 2013 הציגה סוזוקי אופנוע קונספט בשם Recursion שצויד במנוע טווין מקביל מוגדש בנפח 588 סמ"ק שצפוי לספק כ-100 כ"ס. כשנתיים לאחר מכן, הציגה סוזוקי מנוע מוגדש, בשם XE7, אך לא סיפקה פרטים לגביו.
צעדים אלו מראים כי סוזוקי מעוניינת לשלב מנועים מוגדשים להיצע הדגמים שלה ונראה כי ממשיכה באותו כיוון. אחרי שעלו שמועות כי סוזוקי היאבוסה יצויד במנוע מוגדש, החברה כעת מגישה פטנט לקרוזר מוגדש. מאיורי הפטנט האופנוע נראה כמו M1800 אינטרודר, או M109 בשמו האמריקאי. ייתכן כי סוזוקי עובדים על קרוזר שרירים דוגמאת דוקאטי דיאבל והוספת מגדש טורבו למנוע האינטרודר יכול להעלות את ההספק משמעותית.
בשנות ה-80 הייתה תקופה קצרה בה ניסו היצרניות לייצר אופנועי טורבו ספורטיביים, אך ניסיון זה לא צלח, כשסוזוקי גם כן ניסתה את מזלה עם אופנוע מוגדש בשם XN85. עם הטכנולוגיה המודרנית אין ליצרניות קושי לייצר מנוע מוגדש שימושי וייתכן שסוזוקי רואה בכך דרך לייצר הספקים גבוהים מחד ולעמוד בתקנות הזיהום מנגד. כעת נשאלת השאלה מתי ואם אכן תציג סוזוקי אופנוע עם מנוע מוגדש?