שחם סדנת בוטיק לאופנועי ב.מ.וו

הסדנה הייחודית שחם בוטיק אופנועים נבנתה ומופעלת בהתאם לעקרונות שנקבעו על-ידי חברת ב.מ.וו העולמית.

אנחנו פועלים בשקיפות מלאה עם הלקוחות: חלל הבוטיק יוצר חוויה רגועה ואינטימית ומאפשר לצפות במהלך העבודה על האופנוע, עם סביבת המתנה מפוארת ונקיה ועמדת קפה מפנקת. אנחנו מתמחים בעולם של ב.מ.וו. ומציעים טיפולים שוטפים, שדרוגים, אבזור, דיגום ובנייה לפי הזמנה. ההתמחות העיקרית שלנו היא אמנות השיפוץ, עם תשומת לב מלאה לפרטים. אצלנו אפשר לקבל ייעוץ מקצועי לפני קנייה ושירותי טרייד אין, והכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בישראל מבחינת מקצוענות, גמישות, איכות השירות, אמינות, שקיפות, ומעל לכל: רמה טכנולוגית וחדשנות. 

הבוטיק הוקם ומנוהל על ידי נדב שחם, איש המקצוע הוותיק והמזוהה ביותר עם אופנועי ב.מ.וו. בישראל.

לנדב שחם יש ותק וניסיון של 24 שנים בעבודה צמודה עם היצרנית הבווארית. נדב החל את דרכו כמכונאי אצל גדליה ארנון (מוותיקי המכונאים של ב.מ.וו בישראל), המשיך ברשתות השירות של קמור ודלק מוטורס, יבואני המותג לישראל, ושימש בתפקידים שונים – בהם מנהל המוסך המרכזי, מנהל המחלקה הטכנית, מנהל מערך השירות של אופנועי ב.מ.וו, ומנהל חטיבת אופנועי ב.מ.וו. בדלק מוטורס. במהלך השנים נדב השתלם בעשרות קורסים של ב.מ.וו. בגרמניה, והוא שולט היטב בכל הרזים של אופנועי המותג, ובמיוחד בפן הטכני. 

הקונספט: חוויית משתמש ומרכז חברתי וקהילתי. כל רוכב אופנוע, ובמיוחד רוכבי ב.מ.וו, יודעים שחלק מן הזהות האופנוענית היא חוויית הרכיבה והבילוי המשותף, הקהילה, החברים, טיולים וחוויות משותפות. שחם בוטיק מזמין אתכם ליהנות, לספוג השראה, ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחומי האופנועות בכלל ובעולם של ב.מ.וו. בפרט. לפירוט סדרת המפגשים שמתוכננים לשנת 2019, ולהרשמה, אנא מלאו את פרטיכם כאן

לתיאום ביקור או קבלת פרטים

לתיאום הגעה למוסך, השאירו פרטים, תאריך ושעה מועדפים ונחזור אליכם בהקדם!

השארו מעודכנים

הירשמו לניוזלר שלנו לקבלת מידע והצעות מיוחדות ללקוחות הבוטיק

למכירה: אופנועים מומלצים מבעלות קודמת

גלילה לראש העמוד