MV אגוסטה ממשיכה במאמצים לחזור לשגרה. אמנם דגמים חדשים לחלוטים לא צפויים להופיע לפני תערוכת מילאנו, אבל זה לא אומר שאי אפשר בינתיים לסחוט את הלימון מהיצע הדגמים הקיים ולעשות ממנו לימונצ'לו. אחד הכיוונים בהם משקיעה MV אגוסטה מאמצים לאחרונה הם גרסאות מיוחדות. מצד אחד ישנה את חטיבת RVS החדשה הבונה יצירות חד פעמיות על בסיס הדגמים הקיימים, ומצד שני ממשיכים בחברה להנפיק מהדורות מיוחדות בכמות יצור מוגבלת.
אחת המהדורות המיוחדות שהונפקו על ידי MV אגוסטה לאחרונה הייתה מהדורת לואיס המילטון ל-F4 RC, כמחווה ושיתוף פעולה עם אלוף העולם לשעבר במרוצי פורמולה 1. המהדורה המיוחדת הזו שכללה רק 44 יחידות (44 הוא המספר איתו מתחרה המילטון) נחטפה מהר למדי, למרות תג מחיר גבוה ב-50% ממחירו של F4 RC סטנדרטי, מה שאומר שהגיע המן לסדרה נוספת של אופנועים הנושאת את שמו של המילטון.
הפעם בחרו ב-MV אגוסטה ליצור את המהדורה המיוחדת על בסיס הברוטלה 800 העממי יחסית, בגרסת הביניים RR ולא על בסיס גרסת ה-RC הבכירה. אגב, מדובר במהדורה השלישית המוצעת כעת על בסיס הברוטלה 800 RR, יחד עם גרסאות "אמריקה" ופירלי.
בדומה למהדורה שנבנתה על בסיס ה-F4, גם מהדורה זו נושאת את הכינוי LH44, המציין את ראשי התיבות והמספר התחרותי של לואיס המילטון, כשהיא צבועה בצבעי אדום פנינה בוהק בשילוב שחור קרבון, כששלדת האופנוע צבועה בצבע כסף והמספר 44 בולט על הפלסטיקה הצידית. הצבע האדום שולט גם בחישוקים ובצינורות המזלג, כאשר לעומת זאת שלושת המפלטים צבועים בשחור. הירידה לפרטים ממשיכה גם בידיות בלם ומצמד ומגיני הצד של המנוע צבועים באדום מתכתי.
כשמצד שני שזורים לא מעט חלקי סיבי פחמן כמו למשל צדדי מיכל הדלק, מכסי הצד של תיבת האוויר ומסיט הרוח הזעיר מעל הפנס עליו גם מצוין המספר הסידורי של כל אופנוע. השימוש בחלקי סיבי הפחמן אפשר להשיל 3 ק"ג ממשקלו של ברוטלה העומד במהדורת ה-LH44 על 172 ק"ג יבשים. מנוע הטריפל לעומת זאת נותר ללא שינוי ומפיק 140 כ"ס.
MV אגוסטה תייצר 144 יחידות ממהדורת לואיס המילטון של הברוטלה 800, אשר ישאו תג מחיר של קצת יותר מ-24 אלף יורו, כ-8,000 יורו יותר ממחירו של ברוטלה 800 RR סטנדרטי והמוני.