KTM מחדשת את דגמי הכביש הקטנים

KTM מתחילה לשווק בישראל את הגרסאות העדכניות של משפחות הדיוק וה-RC בנפחים של עד 390 סמ"ק

חברת ד.ל.ב מוטוספורט ממשיכה בעדכון קו דגמי 2017 של KTM. אחרי תחילת השיווק של אדוונצ'ר 1090 החדש ושל סופר דיוק 1290R מגיע תור דגמי הכביש העממיים יותר, סדרות הדיוק וה-RC הפופולאריות בנפחים של עד 390 סמ"ק. מתיחת הפנים אותה עברו שתי משפחות הדגמים בסוף השנה שעברה נועדו לא רק כדי לשדרג את העמדות מול דגמי המתחרים, אלא גם להתאים את הכלים לתקן יורו 4 המחמיר.

דיוק ו-RC  מגיעים בדגמי 125 ו-390 בהספקים של 15 ו-44 כ"ס בהתאמה, כשהדיוק יוצע גם בגרסת 250 בעלת הספק של 31 כ"ס. כל המנועים הם מנועי סינגל המצוידים בהזרקת דלק, ובכדי להתאים לתקן היורו 4 קיבלו שלושת גרסאות ההנעה מערכות פליטה חדשה ומשופרת.

KTM דיוק

במשפחת הדיוק השינויים כוללים עיצוב עדכני עם פנסי קדמי בעל תאורת LED מפוצלת (למעט בדגם ה-250) ועיצוב הקרוב לזה של דיוק 1290. מיכל הדלק חדש גדל ב-2.4 ליטר לנפח של 13.4 ליטרים ויש מושב חדש למורכב. שלוש הגרסאות קיבלו מתלים משודרגים בכיול חדש, כשהמזלג הקדמי הוא בטכנולוגיה של בוכנות נפרדות. בדגמי ה-125 וה-390 ישנו לוח מחוונים דיגיטלי חדש עם אפשרות חיבור לטלפון הסולרי באמצעות הבלוטות'. דגם ה250 מתהדר מעתה גם במערכת ABS.
מחירי סדרת הדיוק מתחילים ב-25 אלף ש"ח לדגם ה-125, 27 אלף ש"ח לדגם ה-250 ו-36 אלף ש"ח לדגם הדיוק 390.

       

KTM  RC
דגמי ה-RC הספורטיביים זכו לפרינג מועדכן וגרפיקה חדשה בהשראת אופנועי המפעל המתחרים באליפות ה-MOTO 3. מערכת הפליטה כוללת צנרת חדשה ודוד שעבר לצד האופנוע במקום לתחתיתו והדיסק הקדמי גדל לקוטר של 320 מ"מ. ה-RC390 זכה גם למצערת אל-חוט. מחירו של ה-RC125 הוא 27 אלף ש"ח ואילו ה-RC390 יימכר תמורת 38 אלף ש"ח. כל המחירים אינם כוללים אגרות רישוי.

עוד חדשות דו"ג מקומיות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד