CF מוטו מוסיפה R ל-250SR

אופנוע הספורט הקטן של CF מוטו צפוי לקבל בקרוב גרסת R עם כמה פיצ'רים מגיניבים ונדירים עבור אופנועים מסוגו

רוב האופנועים הספורטיביים בנפחי 250 עד 400 סמ"ק אמנם מתהדרים בעיצוב מושקע ופרינגים צבעונים, אך בסופו של דבר הם בסופו של דבר אופנועי תקציב המיועדים עבור רוכבים צעירים בעלי רישיון A1 העושים צעדים ראשונים בעולם הרכיבה הספורטיבית. למרות שהדור האחרון של אופנועים אלו משתדל להעניק קצת יותר בכל הקשור למכלולים ההיקפיים ולמערכות האלקטרוניות, הצורך לשמור על מחיר נגיש עושה את שלו והם עדין רחוקים שנות אור מרפליקות הסופרבייק הגדולות.

אלא שב-CF מוטו חושבים שיש מקום לאופנועים ספורטיביים קטני נפח שנותנים קצת יותר, צעד מתבקש לאור העובדה שבשווקי המזרח נמכרים בעיקר אופנועים קטני נפח. כעת נחשפים רפטים ראשונים ותמונה המבשרת שבקרוב תציג CF מוטו גרסת R ל-250SR הספורטיבי, שאחיו הקצת יותר גדול 300SR נמכר אצלנו (וקרוב לוודאי יקבל גרסה שכזו גם הוא).

CF מוטו 300SR במבחן דרכים

בדומה לאופנועי ספורט גדולים בהם תוספת ה-R לשמם מעידה על שדרוג לכיוון הקיצון, כך גם בגרסת ה-R של ה-250SR (טוב נו, הכל יחסי).
המנוע נותר ללא שינוי ומפיק 29 כ"ס צנועים, אבל הביצועים צפויים להשתפר הודות להפחת משקל מ-165 ל-157 ק"ג רטובים. הפחתת המשקל מתאפשרת בין היתר על ידי שימוש בפלסטיקה קלה ודקה יותר ומעבר לשימוש נדיר בזרוע אחורית חד צידית – מה שאמור לתרום גם להתנהגות. בנוסף ניתן להבחין מלפנים במזלג קדמי שונה ומוזהב, שכנראה צפוי להציע גם אפשרויות כוונון שאינן קיימות בדגם הרגיל.

קוסמטית האופנוע נראה די דומה, אבל נוספו בצידי הפרינג כנפוני צד מקרבון (או לפחות דמויי קרבון) בסגנון אופנועי MotoGP. הכנפונים נוספו בעיקר לפוזה, לא שבאמת דרוש כוח הצמדה נוסף באופנוע בעל מהירות מרבית של כ-140 קמ"ש.
CF מוטו 250SR-Rאמור לצאת לשווקי המזרח בתחילת שנת 2022, כשעדין לא ברור אם ומתי יזכה בתקינה אירופאית שתוכל להעניק לו כרטיס עליה לכבישי ישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד