CF מוטו חושפת קונספט לנייקד קרבי

CF מוטו הסינית תציג בשנים הקרובות עשרה דגמים חדשים ונראה שהראשון מביניהם יהיה אופנוע ספורט מרשים עם מנוע טווין מקבילי

כמו כל יצרניות הרכב הסיניות גם ל-CF יש שאיפות מרשימות מאד בתחום שלה, ולזכותה צריך לומר שהיא בנתה פורטפוליו מרשים ביותר של דגמים מודרנים בתוך מספר שנים בודדות, ושהיא לא נחה על זרי הדפנה.

הכיוון הנוכחי של CF מוטו הוא לטפס מעלה מעלה בנפחי המנוע (ומן הסתם גם ברמות המחיר), ותוכנית החומש שלהם כוללת עשרה דגמים חדשים על בסיס פלטפורמה חדשה שנקראת C LINK – מהם ארבעה דגמים עם הנעה חשמלית.

בהקשר הזה כדאי לקחת במלוא הרצינות את דגם הקונספט החדש שהחברה חשפה בשבוע שעבר תחת השם NK C22.

הקונספט מתאר דגם בכיר בסדרת אופנועי הספורט-נייקד של החברה (NK), ומה שמרתק זה שעל העיצוב המרשים אחראית לא אחרת מאשר סדנת העיצוב האוסטרית KISKA שבזכותה קיים המותג ק.ט.מ ('קיסקה' הייתה אחת השותפות המקוריות בפרויקט ההחייאה של היצרנית האוסטרית, והפיכתה לסיפור הצלחה).

C22 מציג אלמנטים דמויי חץ בפנסי החזית, שפע משטחים שעשויים מסיבי פחמן, מיכל דלק מפוסל, וזרוע אחורית חד צידית מגרה, שמשני צדדיה, במיקום גבוה, ניצב צמד מפלטים קצוצים בסגנון סקרמבלר. מיקום כזה נראה כאילו הוא מאיים לחרוך את רגלי המורכב. חישוקי הגלגלים, בעיצוב דמוי כוכב, מזכירים קצת את הסגנון של MV- אגוסטה ברוטלה, לא פחות.

קשר נוסף לק.ט.מ נמצא גם במנוע ה-LC8 בנפח 799 סמ"ק אשר שימש את דיוק 790 ומניע גם את 800MT, דגם האדוונצ'ר הבכיר של CF. לא נמסר אם בוצעו שינויים מכאניים במנוע אבל הוא אמור לספק כ-94 כוחות סוס לכל הפחות, ומומנט בשרני מאד של כ-8 קג"מ, ואלה אמורים לצקת תוכן בעיצוב הקרבי והמושקע.

הסינים לא מסרו אם ומתי NK C22 יעלה על קווי הייצור, אבל לאופנוע ספורט נייקד בסגנון החביב על האירופאים יש בהחלט מקום בהיצע הגדל של CF מוטו. התבססות על מנוע ומכלולים "מן המדף", עם עיצוב שנראה סגור ונעים מאד לעין, עשויים להעיד על דגם סידרתי שיוצג כבר בשנה הקרובה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד