לרט

חברת לרט הוקמה בשנת 1989 על ידי גרי ליבר ופעלה בתחילת דרכה ברמת גן. לרט דאז הייתה לחברה היחידה בארץ אשר ייצרה מעילי עור לאופנוענים והובילה בתחום מבין העוסקים בענף הדו גלגלי.
באמצעות הידע הרב שנצבר עם השנים, התרחב מגוון המוצרים המוצע לרוכב הדו-גלגלי, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות החומרים ועל הבטיחות.
ניתן למצוא כיום בלרט את המוצרים המתאימים ביותר לרוכב הישראלי. הסלוגן "לבשת בטוח לרט" אינו משפט ריק מתוכן, זוהי למעשה תמצית מדויקת לפילוסופיה של לרט: לבוש בטיחותי, נוח, עמיד ומעוצב, והכל במחירים שווים לכל כיס. כיום ניתן למצוא בין מגוון המוצרים מעילים, כפפות, חליפות ציוד חורף, מגני ברכיים ועוד מוצרי הלבשה תחת המותג Laret.
בנוסף, לרט הינה היבואן הבלעדי של מותג הקסדות הספרדי המוביל LS2, של ארגזי המטען Coocase, של דיבוריות SENA ושל מנעולי SXP.
החברה מתנהלת בשני מישורים:
קמעונאי – באמצעות חנות היבואן בדרך שלמה 93 (פינת רחוב העליה). חנות הדגל, בגודל של 200 מטר, מעוצבת וממוחשבת בסטנדרטיים מהגבוהים הנהוגים בעולם ובו צוות מיומן אשר ישמח לעמוד לרשות לקוחותיו בייעוץ, הכוונה ובשירות. בנוסף ניתן בחנות שירות אחריות ותיקונים למוצרי לרט ומוצרי הייבוא.
סיטונאי – דרכו החברה משווקת ומפיצה את מוצריה באמצעות סוכני מכירות, אשר מכסים את הארץ מצפון לדרום ומערך חלוקה. כך ניתן לרכוש את מוצרי החברה בכל רחבי הארץ.

כתבו לנו

גלילה לראש העמוד