ימאהה חושפת גרסת 125 ל-X-Max החדש

גרסת 125 סמ"ק מצטרפת אל משפחת ה-X-Max המתחדשת של ימאהה וכוללת כמעט את כל מה שיש לגרסאות הגדולות להציע

ימאהה חשפה השבוע את האח הקטן בנפח 125 סמ"ק בסדרת X-Max המתחדשת. X-Max125 החדש מצטרף ל-X-Max300 שהוצג בשנה שעברה וכבר משווק בישראל ול-X-Max400 אשר הוצג לפני מספר חודשים ואמור להגיע ארצה בקרוב. למען האמת, די מפתיע שבימאהה חושפים את גרסת ה-125 רק כעת, בהתחשב בעובדה שהיא הפופולארית ביותר במשפחת ה-X-Max ממנה נמכרו למעלה מ-140 אלף יחידות מאז הושקה לראשונה בשנת 2006.

העיצוב זהה לזה של האחים הגדולים, הוא מודרני וקרבי יותר מ-X-Max125 הפורש ושואב השראה מ-T-Max, כשגולת הכותרת הן יחידות התאורה הראשיות בטכנולוגיית LED. גם ב-X-Max125 ניתן למצוא את שני השדרוגים המשמעותיים של אחיו הגדולים: מזלג קדמי עם משולשים עליונים בדומה לאופנועים (ולימאהה T-Max) וחישוק קדמי בקוטר "15 המציב את ה-X-Max בחצי הדרך ביחס לקטנועים גדולי הגלגלים.



על ההנעה אחראי מנוע בנפח 124 סמ"ק מוזרק, בעל גל זיזים עילי יחיד שהספקו 14 כ"ס ו-1.2 קג"מ ומותאם לתקן יורו 4 המחמיר. משקלה ה"רטוב" של גרסת ה-125 עומד על 175 ק"ג, קל משמעותית מדגמי -300 וה-400 השוקלים כמעט 40 ק"ג יותר. מערכת הבלימה מצוידית בדיסקים מלפנים ומאחור בקוטר של 276 ו-245 מ"מ בהתאמה, כשמערכת ABS היא ציוד תקני ואליה מצטרפת גם מערכת בקרת משיכה כמו בדגמי ה-300 וה-400.

גם בתחום האבזור נהנית גרסת ה-125 ממפרט נאה הכולל מפתח חכם (KeyLess), משקף וידיות מתכווננים אך ללא בלם היד המצוי בגרסאות הנפח הגדולות. ה-X-Max125 מוצע בארבעה צבעים (אדום, כחול, אפור מט וכסוף) אמור לנחות בישראל בחודשים הקרובים.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד