תערוכת מילאנו: קאוואסאקי Z400

קאוואסאקי מביאה למילאנו את Z400 - הסטרייטפייטר החדש שלה לרוכבים מוגבלי רשיון המתבסס על נינג'ה 400

בתצוגה של קאוואסאקי ערך בכורה אולי אחד מהאופנועים הכי רלוונטים לשוק הישראלי שהוצגו בתערוכת מילאנו. כידוע, חלק נכבד מההתעוררות בשוק הדו-גלגלי בישראל בשנים האחרונות אפשר לייחס לאופנועים בקטגורית רישוי A1 שזוכים לפופולאריות נאה ואחראים להגדלת נתח השוק של האופנועים ביחס לקטנועים.

עד לפני כשנה הייתה לקאוואסאקי נציגות מכובדת בשוק אופנועי ה-A1 עם דגמי ה-250 וה-300 השונים שלה שזכו להצלחה, בעקבות החמרת תקני זיהום האוויר הופסק שיווק דגמים אלו באירופה ובישראל. את החלל מילא באופן זמני קאוואסאקי נינג'ה 400 הספורטיבי שהוצג לפני שנה, ובמילאנו מוצג אחיו הערום Z400 המעוצב בסגנון הסטריטפייטר המוחצן של משפחת דגמי ה-Z.

קאוואסאקי Z400 אמנם לא ניראה ראדיקלי כמו Z900 הבכיר במשפחה, אך הוא נראה מרשים למדי ו"בגודל מלא" למרות נפחו הצנוע יחסית. את הקשר הישיר למשפחת ה-Z ניתן למצוא בפנס ובמסכה הקדמית, כשמיכל הדלק ויחידת המושב זהים לנינג'ה 400. בהתאם לאפיונו של האופנוע, ל-Z400 יש כידון גבוה עם ידיות מעל המשולש העליון במקום הקליפאונים של הנינג'ה ומיגון רוח מינימלי מעל מסכת הפנס הקדמי.

השלדה והמנוע של Z400 נלקחו מהנינג'ה 400, כאשר ההספק נותר זהה ועומד על 44 כ"ס. עם זאת ישנם מספר הבדלים מכאנים קטנים כמו למשל הבלם הקדמי בקוטר 310 מ"מ ב-Z במקום 320 מ"מ בנינג'ה הספורטיבי יותר, כאשר הצמיג האחורי דווקא רחב יותר במידה של 150 במקום 140 בנינג'ה. האבזור התקני כולל מצמד מחליק ומערכת ABS והמשקל הרטוב של האופנוע הוא 167 ק"ג.

קאוואסאקי Z400 אמור לנחות בישראל במהלך החצי הראשון של שנת 2019 ועם תג מחיר משוער של כ-40 אלף ש"ח הוא אמור לספק תחרות קשה לק.ט.מ דיוק 390, הוסקרוונה וייטפילן 401 וגם הונדה CB300R.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד