תומר גואטה מצטרף ל-ה.מ מוטורס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גואטה יצטרף לאדם קישוני בניהול תחום מכירות מותגי השטח של היבואנית

ה.מ מוטורס, יבואנית אם.וי אגוסטה ומותגי השטח רייחו, AJP ושרקו הודיעה על הצטרפותו של תומר גואטה. גואטה יחבור אל אדם קישוני כאחראי ניהול המכירות של שלושת מותגי השטח של החברה.

לגואטה ניסיון רב בתחום השטח, זאת לאחר שהייתה בבעלותו סוכנות לקנייה ומכירה של אופנועים. בחמש השנים האחרונות עבד במטרו מוטור, שם היה אחראי על תחום השטח גם כן. ב-ה.מ. מוטורס מקווים כי ניסיונו העשיר של גואטה, יעזור בהגשמת היעדים בתחום המרוצים, עליהם הודיעו בהשקת דגמי 2018, ביניהם הקמת אקדמיה לרוכבים צעירים.

ליאור בנאי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-ה.מ. מוטורס ציין כי "תומר מצטרף לאדם קישוני כמנהל מכירות של מותגי השטח הכוללים את שרקו, AJP ורייחו. על ידי כך אנחנו מעבים את מערך המכירות שלנו. כמו כן, תומר מביא עמו ידע רב בתחום המרוצים ויסייע גם בהקמת אקדמיית המרוצים שלנו… אנחנו מגדילים את קצב המכירות של אופנועי 'שרקו' באופן קבוע וצופים לעשות זאת גם בשנה הבאה ולהגיע למכירה של כ-100 כלים בשנת 2018".

 בשיחה עם תומר גואטה, הוא ציין כי הוא רואה במעבר כאתגר:"אני כל הזמן מחפש עניין ואתגר למען המיצוי העצמי האישי שלי וראיתי ב-ה.מ מוטורס כמקום טוב להתפתח…ראיתי כי יש נכונות לשינוי גישה מצד היבואנית וזה תמריץ ראוי מבחינתי להצטרף אליה. אנחנו נמשיך בפיתוח קבוצת המרוצים של היבואנית ונגרום לה להיות בחוד של התחרויות בארץ כדרך להגברת המכירות…ענף האנדורו במדינה מתפתח כל יום והופך להיות פעילות פנאי מקובלת יותר ויותר. נתוני המכירות גדלים אצל כל היבואנים, כך שגם לשרקו יש מקום לחשיפה וגדילה".

לגבי שאר מותגי השטח אומר גואטה כי "רייחו ו-AJP הם כרטיס כניסה לעולם האנדורו המקצועי. מבחינה דור העתיד שיתחיל עם מותגים אילו יוכלו לצמוח לאופנוע של שרקו."

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד