שובו של האמריקאי: האם בן ספיס חוזר למרוצים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אלוף הסופרבייק לשעבר מספק רמזים ברשתות החברתיות לחזרה אפשרית למרוצים

האם בן ספיס חוזר לעולם המרוצים? על פי הרמזים שמעביר הרוכב האמריקאי ברשתות החברתיות נראה בהחלט כי הוא מתכוון לחזור להתחרות על אופנועי כביש באופן סדיר. כעת נותר רק לחכות ולהבין היכן ועבור מי.

ספיס בן ה-33 נחשב ככוכב עולה ברמה העולמית. לאחר שזכה באליפות הסופרבייק האמריקאית עם סוזוקי במשך שלוש שנים רצופות בין השנים 2006 ל-2008, עבר להתחרות באליפות הסופרבייק העולמית עבור ימאהה. ספיס הצליח להדהים את כולם כשזכה באליפות כבר בשנתו הראשונה באליפות, כשהוא ניצח 14 מתוך 28 מרוצים וזינק מהמקום הראשון 11 פעמים, זאת במסלולים שכלל לא הכיר.

ספיס בחר לעבור בשנת 2010  לאליפות המוטוג'יפי, שם הראה גם כן כישרון כשסיים את עונתו הראשונה עם קבוצת הלווין של ימאהה כשבאמתחתו שני פודיומים ופול פוזישן אחד. הישגים אילו זיכו אותו בחוזה עם קבוצת המפעל הרשמית בשנה שלאחר מיכן, ובשנה הזאת הגיע ארבע פעמים לפודיום, כלל ניצחון אחד. שנת 2011 הייתה נקודת המפנה, כשספיס נפצע בכתפו. הוא סיים את האליפות במקום העשירי בלבד, זאת לאחר שסיים במקום השישי והחמישי בשנים שלפני כן.

בשנת 2013 עבר להתחרות עבור קבוצת הלווין פראמק-דוקאטי, אך התחרה בשני סבבים בלבד לפני שפרש לצורך שיקום מהפציעה ממנה סבל עונה קודם לכן. הוא ניסה לחזור ולהתחרות במספר סבבים נוספים, אך ללא הצלחה, כשהתרסקות בניסיון החזרה האחרון גרמה לפציעה חמורה יותר בכתף, שלמעשה סיימה את קריירת המרוצים שלו והוא נאלץ לפרוש.

למרות שבראיונות רבים ציין ספיס כי יזדקק לנס רפואי על מנת לחזור ולהתחרות בצורה מקצועית, נראה כי הוא אכן שוקל לחזור לעולם המרוצים. בחשבון האינסטגרם שלו ניתן לראות כי לאחרונה הוא מרבה לרכוב בשטח, כשבתחילת חודש אוקטובר העלה ספיס תמונה של קסדה וכפפות בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "בוא נראה אם אני עדיין יכול לעשות את זה". לאחרונה העלה סדרת תמונות ווידאו בהן הוא נראה לבוש בחליפת רכיבה וככל הנראה רוכב במסלול מקומי בארה"ב.

 

Let's see if I can still do this…#alpinestars #hjchelmets #onegoalonevision

A post shared by Ben Spies (@bspies11) on

למרות שבתמונות האחרונות נראה ספיס לבוש בחליפה השייכת לקבוצת פראמק-דוקאטי, הערכות הן כי אם ספיס אכן יחזור למרוצים, זה יהיה במסגרת אליפות הסופרבייק האמריקאית, אולי אף כמנהל קבוצה בה יתחרה בעצמו. נמשיך לעקוב. 

עבור מי שלא מכיר את דמותו של ספיס, צירפנו סרטון משעשע שהופק לאחר שזכה באליפות הסופרבייק העולמית ויש סרטונים משעשעים נוספים בכיכובו שמומלץ לראות.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד