רמז לבאות? הרלי-דייווידסון רשמה 4 סימנים מסחריים חדשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה רשמה בארצות הברית את השמות ״ברונקס״ ו״הרלי-דייווידסון ברונקס״, ובאירופה את השמות ״48X" ו״פאן אמריקה״

הרלי-דייווידסון האמריקאית הגישה בחודש שעבר בקשה לרישום השמות ״ברונקס״ ו״הרלי-דיווידסון ברונקס״ כסימן מסחרי. לפי הדיווח באתר motorcycle.com, החברה הגישה את הבקשה למשרד האמריקאי לפנטנטים ולסימנים מסחריים ב-8 בדצמבר.

עוד לפי הדיווח, החברה הגדירה כי הבקשה היא ל״שמות עתידיים לאופנועים, וכיוצא מכך גם חלקים מבניים״. מכך ניתן להסיק כי החברה ממילווקי מבשלת אופנוע חדש ולא סתם אביזרי רכיבה או מכירות. החברה לא פרטה בבקשתה כל מידע על אותו אופנוע עתידי, אך ייתכן והבחירה בשם השכונה הניו-יורקית מרמזת על אופנוע קשוח ואורבני.

בנוסף, לפי דיווח שונה באותו אתר, בחודש שעבר החברה הגישה בקשה למשרד הפטנטים של האיחוד האירופי לרישום השמות 48X ופאן אמריקה כשמות מסחריים. גם במקרה הזה החברה לא סיפקה מידע על האופנועים החדשים, אך ייתכן כי ה-48X הוא ואריאציה על דגם ה-Forty-Eight של החברה. מה שאפשר לנחש משמו של הפאן אמריקה הוא שהוא יהיה אופנוע תיור, כזה שיהיה ניתן לחצות איתו את היבשת.

ייתכן שכל אותם דגמים חדשים הם חלק מהתוכנית השאפתנית של החברה, עליה היא הכריזה באפריל 2017, להוציא תוך עשור 100 אופנועים חדשים לשוק. התהליך כבר החל באוגוסט האחרון, אז הציגה החברה שמונה דגמים חדשים ל-2018. לסדרה קוראים ״שמיניית מילווקי״, והיא מציע מנועים חדשים ושלדה חדשה – ומוותרת על סדרת הדיינה לטובת איחוד עם סדרת הסופטייל.

כל הצעדים האלה נעשים על רקע הירידה במסירות החברה. המותג המפורסם טרם הציג את נתוניו לסיכום שנת 2017, אך באוקטובר דיווחה החברה כי מסירותיה בארצות הברית ברבעון השלישי של השנה נפלו ב-8.1%, ומסירותיה בשאר העולם נפלו ב-6.9%. החברה אף ציינה בדיווח לסיכום אותו רבעון כי היא מצפה לסכם את שנת 2017 עם ירידה של 8%-6% במספר האופנועים שנמסרו ללקוחות ברחבי העולם.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד