עכשיו זה כמעט רשמי: לרוכבים יש סיכוי טוב יותר לעשות סקס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מחקר אמריקני קובע כי לבעלי אופנועים יש סיכוי רב יותר לקיים יחסי מין בשבוע מאשר בעלי מכוניות. הסיבה: קל יותר להסתובב בעיר

רבותיי, טפחו לעצמכם על השכם, שחררו איזו בדיחת-חדר-הלבשה לחלל האוויר והיו גאים: לרוכבים יש יותר סיכוי לעשות סקס, ועכשיו באופן כמעט רשמי. מחקר חדש שפרסמו שני כלכלנים מאוניברסיטת דלאוור וממכללת ריד, מגלה כי לבעלי אופנוע ישנו סיכוי הגבוה ב-15% לקיים יחסי מין בשבוע נתון.

המחקר, המבוסס על נתונים שנאספו מכ-3.2 מיליון נשים ומכ-640 אלף גברים משמונים מדינות מתפתחות בין השנים 1986 ל-2016, ביקש לבדוק אילו מוצרי צריכה מעלים את הסיכוי לקיום יחסי מין ואילו מורידים. עוד על פי המחקר, לבעלי מכוניות ישנו סיכוי גבוה בתשעה אחוזים מאלו שאינם בעלי מכוניות לקיים יחסי מין בשבוע הנתון. עם זאת, המחקר עדיין לא עבר את שלב ביקורת העמיתים שנהוגה באקדמיה, כך שהוא עדין לא אושרר רשמית.

הסיבה האינטואיטיבית לכך שלבעלי אופנועים ומכוניות יש סיכוי רב יותר לקיים יחסי מין היא כי המוצרים הנ״ל מעידים על עושר. עם זאת, המחקר מגלה שלבעלי מקררים וטלוויזיות ישנו דווקא סיכוי נמוך יותר לעשות סקס – על אף שגם הם אינם מוצרי צריכה זולים.

אדריאן לוקאס, שערך את המחקר יחד ניקולס וילסון, העלה השערה שיכולה להסביר את התוצאות. לדבריו, מכוניות ואופנועים מקלים על גברים לשוטט ברחבי הסביבה, במה שמקל עליהם למצוא פרטנרים או פרטנריות. לחלופין, מציע לוקאס, אלו מביננו החיים בזוגיות מצליחים באמצעות האופנוע או הרכב להגיע בשעה נורמלית הביתה. עוד הוא מציע כי ייתכן והסיבה כי לבעלי טלוויזיות ומקררים יש סיכוי נמוך יותר לעשות סקס היא מכיוון שהם יודעים לחסוך ולדחות סיפוקים.

אנחנו מציעים פרשנות הרבה יותר פשוטה למחקר, אופנוע הוא פשוט דבר מגניב וסקסי ומעיד במידה רבה על בעליו. ביננו, אף בחורה לא תתרשם מזה שיש לך בבית מקרר או טלווזיה גדולה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד