מילאנו 2017: מבול של דגמים מבנלי

החברה הסינית-איטלקית מנצלת את התערוכה לחשוף סדרה של דגמים בנפחים שונים

יצרנית האופנועים הסינית-איטלקית בנלי ניצלה את תערוכת מילאנו על מנת לחשוף לא פחות משמונה דגמים. בנוסף לגרסאות של דגמים קיימים כמו TRK502 ולאונצינו, הציגה החברה גם שני קרוזרים בשני נפחים, אופנוע 125 סמ"ק חדש ואדוונצ'ר בנפח 250 סמ"ק.

סדרת לאונצ'ינו:

את דגם הלאונצ'ינו חשפה בנלי עוד לפני תערוכת מילאנו, אך כעת למעשה לאונצי'נו הופכת לסדרה המכילה לא פחות משלוש גרסאות לדגם בנפח 500 סמ"ק, כשאליו מצטרפת גם גרסת 250 סמ"ק.

לאונצ'ינו 500 כאמור יימכר בשלוש גרסאות שונות. שלוש הגרסאות מצויד במנוע טווין מקביל בנפח 500 סמ"ק המספק 47.6 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-4.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד.

 לאונצ'ינו 500 טרייל (Trail) הוא למעשה זה שהוצג לא מזמן, כשהוא מוכוון יותר לשטח עם גלגלי שפיצים כשהקדמי בקוטר 19 אינטש וצמיגי שטח. מהלך המתלים ארוך יותר מזה של לאונצ'ינו 500 הרגיל והמשקל מעט כבד יותר, עם 210 ק"ג. גם גובה המושב גבוה יותר, ב-10 מ"מ מהדגם הרגיל ובסיס הגלגלים מעט קצר יותר. לאונצ'ינו 500 שוקל 207 ק"ג והוא מצויד בגלגלים יצוקים בקוטר 17 אינטש מלפנים ומאחור וצמיגי כביש.

אל שתי הגרסאות הללו מצטרפת כעת גם גרסת לאונצ'ינו 500 ספורט, בסגנון קפה רייסר הזהה בנתונים הטכניים לגרסה הרגילה, אך הוא מקבל דוד פליטה שונה, את הכידון מחליפות ידיות מסוג קליפ-און ויש גם מסיכת חזית קטנטנה. העיצוב מעט זועק יותק עם הצבע הצהוב והוא מצויד בגלגלי שפיצים בקוטר 17 אינטש, כשהוא גם הקל יותר בסדרה עם משקל של 205 ק"ג. כל דגמי לאונצ'ינו 500 מצוידים במערכת ABS והמתלים ניתנים לכיוון של עומס קפיץ וכיוון שיכוך החזרה.

לאונצ'ינו 500 ספורט

אל שלושת דגמי לאונצי'נו 500 מצטרפת גם גרסת קטנה יותר בשם לאונצ'ינו 251, המצויד במנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 249 סמ"ק, המספק כ-26 כ"ס ב-9,250 סל"ד וכ-2 קג"מ ב-8,000 סל"ד והוא שוכן בשלדת צינורות פלדה. בנוסף יש מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ודיסק בודד בקוטר 280 מ"מ בעוד מאוחר יש בולם מרכזי ודיסק בודד בקוטר 240 מ"מ. האופנוע מצויד במערכת ABS.

לאונצ'ינו 251

סדרת TRK:

כמו סדרת לאונצ'ינו, גם סדרת TRK מתרחבת. לאחר שהציגו את TRK502 מוסיפים אנשי בנלי גרסה קרבית יותר לדגם האדוונצ'ר הבינוני בשם TRK520X.

trk502x

שני הדגמים מונעים על ידי מנוע טווין מקביל כמו זה בדגמי ה-500 של לאונצ'ינו עם 47.6 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-4.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד. דגם ה-X נבדל בעיקר בגלגלי שפיצים במקום אלו היצוקים שבדגם הרגיל, כשהגלגל הקדמי בקוטר 19 אינטש, לעומת 17 אינטש בדגם הרגיל. כמובן שגם מרווח הגחון גדל מעט וגובה המושב עלה מ-80 ס"מ ל-84 ס"מ.

בנוסף התווסף לסדרה זאת גם דגם בנפח 250 סמ"ק, מצויד במנוע סינגל המספק כ-26 כ"ס ב-9,250 סל"ד וכ-2 קג"מ ב-8,000 סל"ד ומשקל יבש של 153 ק"ג. גובה המושב בדגם זה 83.5 ס"מ והוא מצויד במזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, דיסק קדמי בקוטר 280 מ"מ ואחורי בקוטר 240 מ"מ ומערכת ABS.

trk251

סדרת S:

מבין כל דגמי בנלי שהוצגו במילאנו, 752S הוא ככל הנראה המעניין ביותר ולו בגלל נפח המנוע שלו. מדובר בקרוזר שרירי ואי אפשר להתעלם מהדמיון לדוקאטי דיאבל. במרכז האופנוע שוכן מנוע טווין מקביל בנפח 752 סמ"ק השוכן בשלדת צינורות פלדה ומהווה את כניסת בנלי לקטגורית האופנועים הגדולים, אם מתעלמים מדגמי בנלי האיטלקים אותם ירשו הסינים עם רכישת החברה.

752S

המנוע מספק 81 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד ומשקלו היבש עומד על 220 ק"ג. האופנוע מצויד במערכת ABS וצמיג אחורי שמנמן ברוחב 180 מ"מ.

402S הוא גרסה מוקטנת עם מנוע בנפח 399 סמ"ק המספק 39.5 כ"ס ב- 9,000 סל"ד ו-3.6 קג"מ ב-7,000 סל"ד וגם זהו נפח מנוע חדש לחברה. כמובן שהמידות צנועות יותר, כשהמשקל העצמי היבש עומד על 160 ק"ג.

402s

סדרת BN:

סדרת אופנועי הנייקד הכילה עד כה שלושה דגמים: BN251, BN302 ו-BN600. כעת מצטרף אל דגמים אילו דגם חדש בנפח 125 סמ"ק בשם BN125.

BN125

האופנוע החדש מצויד בשלדת צינורות אדומה ובוהקת כשבתוכה מצוי מנוע סינגל בנפח 125 סמ"ק המספק 11 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-1 קג"מ ב-7,000 סל"ד ומשודך לתיבת הילוכים בת חמש מהירויות. מלפנים מצויד האופנוע במזלג הפוך בקוטר 35 מ"מ ומאחור בבולם מרכזי. על הבלימה אמון דיסק בקוטר 260 מ"מ ומאוחר דיסק בקוטר 240 מ"מ עם מערכת בלימה משולבת ביניהם. המשקל העצמי עומד על 142 ק"ג וגובה המושב 78 ס"מ.

נראה כי הסינים מתכננים להמשיך ולהרחיב את היצע הדגמים של בנלי כך שתהפוך לרלוונטית לשוק האירופאי. מדובר בדגמים שנראים טוב ומתאימים למגמות הקיימות כרגע בשוק ונותר לראות כיצד יצליחו באולמות המכירה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד