הונדה הציגה בתערוכת מילאנו שני דגמי נייקד בנפח קטן, שמצטרפים ל-CB1000R: CB125R ו-CB300R המיועדים לבעלי רשיונות מוגבלים. בכך הונדה משלימה את סדרת דגמי CB בכל הנפחים ולמעשה חוזרת לקטגורית אופנועי הנייקד הקטנים והבינוניים.
הצגתם של דגמי נייקד אלו לא מגיעה כהפתעה. לאחר שהונדה הציגה מוקדם יותר השנה דגם נייקד בשם CB150R לשוק האסיאתי, נראה היה הגיוני כי תוצג גם גרסה לשוק האירופאי.
CB125R:
העיצוב כמעט וזהה לדגם האסיאתי ומדבר באותה שפה עיצובית של CB1000R, אותה הונדה מכנה נאו-ספורט קפה.
CB125R מצויד במנוע המגיע מ-CBR125R, צילינדר בודד בנפח 124.7 סמ"ק בעל שני שסתומים לצילינדר וקירור נוזל. המנוע מספק כ-13 כ"ס ב-10,000 סל"ד ו-1 קג"מ ב-8,000 סל"ד ומצויד בתיבת הילוכים בעלת שש מהירויות.
השלדה חדשה לגמרי ומשלבת קורות וצינורות פלדה ומשקל האופנוע 126 ק"ג בלבד. מלפנים מצויד האופנוע במזלג בקוטר 41 מ"מ ובולם יחיד מאחור. דיסק בקוטר 296 מ"מ מלפנים אחראי על תפקיד הבלימה בשילוב עם קליפר רדיאלי עם ארבע בוכנות, מאחור קיים דיסק בודד בקוטר 220 מ"מ עם קליפר בו בוכנה אחת.
האופנוע מצויד במערכת ABS ולוח מחוונים עם מסך LCD, כשהתאורה מתבצעת על ידי נורות LED.
CB300R:
כמו בדגם הקטן יותר, גם במקרה זה המנוע מגיע מהגרסה הספורטיבית, CBR300R. במקרה זה מנוע סינגל בנפח 286 סמ"ק המספק 31 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-2.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המתלים והבלמים זהים לדגם ה-125 סמ"ק וגם הוא מצויד במערכת ABS.
המידות והמשקל עם זאת שונים, כשהמשקל הכולל עומד על 143 ק"ג, המידות הכלליות מעט גדולות יותר וגם בסיס הגלגלים ארוך יותר ועומד על 1,352 מ"מ לעומת 1,345 בדגם 125 סמ"ק. גובה המושב באופן מפתיע נמוך יותר מדגם 125 סמ"ק עם 79.9 ס"מ לעומת 81.6 ס"מ בדגם ה-300.
מבחינה חיצונית האופנוע נראה כמעט זהה לדגם הקטן יותר, למעט דוד הפליטה הגדול הבולט מצידו הימני, לעומת דוד פליטה קטן ומוסתר מתחת למנוע בדגם 125 סמ"ק.