לקראת 2019: הונדה מרעננת את דגמי המוטוקרוס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה מבצעת שורת עדכונים לדגמי המוטוקרוס שלה לקראת שנת 2019, ויש גם גרסת "פאקטורי" בהשראת האופנוע של קן רוזן

זמן קצר לאחר שחשפה ק.ט.מ את דגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2019, מגיעה גם הונדה ומציגה את דגמי המוטוקרוס העדכניים שלה לשנה הקרובה.  לכבוד שנת 2019 זכה הונדה CRF450R לעדכון המשמעותי ביותר שלו מאז שנת 2017, כאשר בשנה שעברה הוא הסתפק בעיקר בתוספת מתנע חשמלי. השינוי המשמעותי ביותר השנה היה בגזרת המנוע שקיבל תוספת של 2.5 כ"ס ו-0.2 קג"מ, זאת הודות לתכנון חדש לראש המנוע, מפת הצתה משופרת, יציאת פליטה שגדלה לקוטר של 42 מ"מ ומערכת שימון משופרת.

שלדת האלומיניום נותרה ללא שינוי, אך תכנון מחודש לזרוע האחורית אפשר להשיל ק"ג ממשקלה וכעת משקלו של CRF450R עומד על 107.6 ק"ג יבשים. הונדה בחרו השנה לעבור לשימוש במזלג שוואה בקוטר 49 מ"מ בכיול חדש שהוא רפליקה של המזלג בו עושה הונדה שימוש באליפות המוטוקרוס העולמית, כשמערכת הבלימה כוללת קאליפר קדמי חדש עם צמד בוכנות בעלות קוטר גדול יותר לשיפור עוצמת הנשיכה. עוד חידושים שנוספו השנה הם בקרת זינוק בעלת 3 מצבים וכידון מתוצרת רנטל.

בנוסף תוצע גם גרסת WE של ה-CRF450R, שהיא למעשה גרסת "פאקטורי" לאופנוע איתו מתחרה קן רוזן, רוכב המפעל של הונדה, באליפות המוטוקרוס. מלבד הגרפיקה החיצונית עם הספרה 94 וכיסוי מושב חדש כוללת גרסת ה-WE מספר שדרוגים מעולם המרוצים כמו פורטינג שנעשה לראש המנוע, מערכת פליטה מטיטניום של יושימורה, מחשב ניהול משופר ומזלג בציפוי טיטניום ניטריד. מחיר גרסה זו בארה"ב הוא כ-2,200 דולר יותר מאשר הונדה CRF450 סטנדרטי.

במקרה של האח הקטן CRF250R, הסתפקו בהונדה בשורת עדכונים מינורית למדי זאת לאחר שבשנה שעברה הוצג דגם חדש לגמרי. בין העדכונים ניתן למנות גופי המצערת קטנו ב-2 מ"מ כדי לאפשר תגובת מצערת מהירה יותר, גלי זיזים שונים ומפלט שקוצר ב-5 ס"מ, מה שנועד לספק למנוע יותר תפוקה בסל"ד בינוני ונמוך. השלדה והמתלים לא עברו שינוי ביחס לדגם 2018, אך ניתן למנות קאליפר קדמי חדש, גדול וקל יותר לטובת שיפור יכולת הבלימה, כמו באח הגדול, מעתה כידון מתוצרת רנטל הוא ציוד תקני והתווספה בקרת זינוק עם שלושה מצבי פעולה.
שיווקם של הדגמים החדשים אמור להתחיל במהלך חודש אוגוסט בעולם, כך שבישראל נראה אותם לקראת תחילת שנת 2019.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד