לא רק לגיימרים: סימולטור הרכיבה שאתם חייבים בבית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה ספרדית פתחה בקמפיין גיוס המונים לסימולטור רכיבה ביתי המתחבר לכל הקונסולות המפורסמות. במחיר התחלתי של 900 יורו תוכלו להרגיש על המסלול אצלכם בסלון

חברה קטנה מוולנסיה שבספרד מנסה לעשות מהפכה קטנה בכל מה שקשור לחיבור בין אופנועים למשחקי מחשב. החברה, ליןג׳יפי (LeanGP), פתחה לפני מספר שבועות בקמפיין גיוס המונים לפיתוח סימולטור רכיבה חדשני.

לפי החברה, מדובר בסימולטור שונה מאלו שנמצאו עד לפני מספר שנים באולמות הארקייד. לטענתם, בעוד סימולטור לאולמות משחקים עולה בין 30-50 אלף יורו – המכשיר שלהם יימכר בכ-900 יורו. מעבר לכך, הסימולטור שלהם מתקפל, ומתחבר למגוון של פלטפורמות משחק. כך, על פי החברה, הסימולטור עובד בממשק פלאג אנד פליי (חבר ושחק) עם פלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן, מחשב אישי ומגוון עצום של משקפי מציאות מדומה.

לאופנוע זוויות נטייה רחבות, כמו גם מנועי רטט קטנים במגוון מיקומים כדי לייצר תחושת רכיבה כמה שיותר אמיתית. בחברה נעזרו בין היתר ברוכבים מנוסים, דוגמת חורחה מרטינז האגדי וניקו טרול הספרדי. החברה החלה לגייס כספים דרך פלטפורמת קיקסטארטר בסוף פברואר ותאריך הסיום של הפרויקט הוא ה-8.4.

החברה הציבה את יעד הגיוס על 20 אלף יורו, ונכון לכתיבת שורות אלו כבר הגיעה לכ-35 אלף יורו. מי שישקיע 899 יורו בפרויקט יקבל את הסימולטור הבסיסי, כשתמורת סכומים נוספים ניתן להשיג שיפורים למיניהם – דוגמת קבלת המוצר חודשים לפני יציאתו לשוק.

לפי החברה, לפני כחודש הם החלו בביצוע מבחנים למוצר. עם סיום הגיוס הם צפויים להתחיל בייצורו הסדרתי, כשכבר בחודש הבא יתחילו להישלח יחידות ראשונות למזמינים שהשקיעו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד