לאקזוטיקה יש מחיר: איטלג'ט דראגסטר ב-45 אלף ש"ח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיווקו של איטלג'ט דראגסטר 125 בישראל החל ולצד המפרט האקזוטי הוא נושא תג מחיר אקזוטי לא פחות: 45 אלף ש"ח ההופכים אותו לקטנוע ה-125 היקר בישראל

לאחר שהודיע חברת 'מוטו 24' על קבלת זיכיון היבוא של מותג הקטנועים האקזוטיים איטלג'ט  לישראל, מפרסמת החברה את המחירים הרשמיים איטלג'ט דראגסטר. הדראגסטר הוא קטעו ספורטיבי עם שלדה חשופה והוא הדגם היחיד אותו מייצרת כעת איטלג'ט כחלק ממהלך חזרתה לחיים. הוא מוצע בגרסאות 125 ו-200 סמ"ק עם מנועים מקוררי מים מוזרקים העומדים בתקינת יורו 5 ומספקים 12.5 ו-17.5 כ"ס בהתאמה.

מקום לאכסון קסדה תחת המושב, סבל אחורי ומתלה לשקיות לא תמצאו בדראגסטר, אבל כן תמצאו בו מכלולים שלא יביישו את מיטב האקזוטיקה הדו-גלגלית מאיטליה. לדראגסטר שלדת מסבך צינורות סטייל דוקאטי המשתלבת עם המראה החשוף וחלקי אלומיניום מכורסמים כמו הכידון, המשולשים ועד למגיני הידיים המינימליסטים המשלבים בתוכם את יחידות האיתות.

הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל

מלפנים ישנו המתלה הקדמי בסגנון בימוטה שמזוהה עם איטלג'ט המשלב זרוע חד צידית, זרוע עילית ובולם אופקי הממוקם בתוך השלדה. גם מאחור ישנה זרוע מפוסלת המחוברת גם היא לבולם אופקי כשעל הבלימה אחראים קאליפרים מתוצרת ברמבו ומערכת ABS.

בהתאם ליומרות האקזוטיות, מחירו של איטלג'ט דראגסטר גבוה. למעשה, עם תג של 45 אלף ש"ח המוצמד לדראגסטר 125 מדובר בקטנוע ה-125 היקר ביותר בישראל. עבור גרסת ה-200 תאלצו להוסיף 5,000 ש"ח נוספים. ולפני שאתם מתקוממים, הצצה באתר איטלג'ט מגלה שמחירו של דראגסטר 125 מתחיל באירופה ב-5,500 אירו, קצת פחות ממחירו של ק.ט.מ דיוק 390.

הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל

רשימת השדרוגים אותה מציעה איטלג'ט עבור הדראגסטר ארוכה ולא זולה כשהיא כוללת בולמים מתכווננים מתוצרת אוהלינס (16 אלף ש"ח), מערכות פליטה של אקרפוביץ שגם מוסיפות כמה סוסים להספק הכללי (4,800-7,200 ש"ח), קיט ואריאטור משופר של מאלוסי (3,100 ש"ח), מערכת בלימה משופרת של ברמבו (7,200 ש"ח) וקיט חלקי קרבון (כ-5,000 ש"ח).

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד