ימאהה חשפה השבוע את האח הקטן בנפח 125 סמ"ק בסדרת X-Max המתחדשת. X-Max125 החדש מצטרף ל-X-Max300 שהוצג בשנה שעברה וכבר משווק בישראל ול-X-Max400 אשר הוצג לפני מספר חודשים ואמור להגיע ארצה בקרוב. למען האמת, די מפתיע שבימאהה חושפים את גרסת ה-125 רק כעת, בהתחשב בעובדה שהיא הפופולארית ביותר במשפחת ה-X-Max ממנה נמכרו למעלה מ-140 אלף יחידות מאז הושקה לראשונה בשנת 2006.
העיצוב זהה לזה של האחים הגדולים, הוא מודרני וקרבי יותר מ-X-Max125 הפורש ושואב השראה מ-T-Max, כשגולת הכותרת הן יחידות התאורה הראשיות בטכנולוגיית LED. גם ב-X-Max125 ניתן למצוא את שני השדרוגים המשמעותיים של אחיו הגדולים: מזלג קדמי עם משולשים עליונים בדומה לאופנועים (ולימאהה T-Max) וחישוק קדמי בקוטר "15 המציב את ה-X-Max בחצי הדרך ביחס לקטנועים גדולי הגלגלים.
על ההנעה אחראי מנוע בנפח 124 סמ"ק מוזרק, בעל גל זיזים עילי יחיד שהספקו 14 כ"ס ו-1.2 קג"מ ומותאם לתקן יורו 4 המחמיר. משקלה ה"רטוב" של גרסת ה-125 עומד על 175 ק"ג, קל משמעותית מדגמי -300 וה-400 השוקלים כמעט 40 ק"ג יותר. מערכת הבלימה מצוידית בדיסקים מלפנים ומאחור בקוטר של 276 ו-245 מ"מ בהתאמה, כשמערכת ABS היא ציוד תקני ואליה מצטרפת גם מערכת בקרת משיכה כמו בדגמי ה-300 וה-400.
גם בתחום האבזור נהנית גרסת ה-125 ממפרט נאה הכולל מפתח חכם (KeyLess), משקף וידיות מתכווננים אך ללא בלם היד המצוי בגרסאות הנפח הגדולות. ה-X-Max125 מוצע בארבעה צבעים (אדום, כחול, אפור מט וכסוף) אמור לנחות בישראל בחודשים הקרובים.
כתבות נוספות

רגליות ההילוכים של הונדה CB650R ו-CBR650R עלולות להתנתק

מוטב מאוחר: האם הקטנוע החשמלי של סוזוקי משנה את כללי המשחק?

הנושים של KTM הסכימו לקבל 30 סנט על כל אירו שחייבים להם

האם האופנוע הבא שלך יהיה היברידי?

האור בקצה המנהרה של KTM: חיים חדשים או שזאת רכבת?
