ימאהה הציגה X-Max 400 חדש

ימאהה x-Max 400

ימאהה מציגה את הדור האחרון ל-X-Max 400, שעובר עידכון מקיף הן ברמת העיצוב הן ברמה הטכנית.

תקנות האירו 4 מאלצות את יצרניות האופנועים והקטנועים לעדכן את מנועיהן כך שיעמדו בתקנות הזיהום החדשות. רובן מנצלות זאת לעדכן את הדגמים באופן מקיף וכך קורה גם עם X-Max 400.

מבחינת עיצוב לא מדובר בשינוי קיצוני לעומת הדור היוצא, אך הוא נראה דומה עד זהה לדגם ה-300 שהוצג זה מכבר ומספיק כדי שיהיה דמיון בולט מאוד לדגם T-Max הבכיר.

בנוסף לעיצוב במעטפת הקטנוע עצמה, הנורות מלפנים ומאחור הן כעת מסוג LED, יש לוח מחוונים חדש המכיל מד מהירות ומד סל"ד אנאלוגים, המשקף ניתן לכיוון בשני מצבים וכך גם הכידון. נפח האחסון מתחת למושב גדל לעומת הדגם היוצא והקטנוע מצויד כעת גם בבלם יד. משקל האופנוע ירד בכחמישה ק"ג ל-210 ק"ג.

ימאהה X-Max 400

בתחום הטכני, המנוע בנפח 395 סמ"ק מספק כעת 33 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-3.7 קג"מ ב-6,000 סל"ד. על מנת לשפר את היכולות הדינמיות מצויד כעת הקטנוע בשני משולשים עליונים המחזיקים את הטלסקופים מלפנים, מאפיין שהיה שמור בעבר לאופנועים בלבד אך קיים גם בשאר דגמי Max של החברה.

בנוסף למערכת ABS מצויד הקטנוע גם במערכת בקרת אחיזה TCS כסטנדרט וההתנעה מתבצעת ללא שימוש במפתח (Keyless).

על ידי הצגת גרסת ה-400 סמ"ק הציגה למעשה ימאהה חידוש לכל דגמי משפחת Max שלה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד