העדכונים של זירו ל-2019: שנת חורף ועוד כוחות סוס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת האופנועים החשמליים הודיעה על שדרוגים לדגמי 2019. המעניין מכולם: מצב שנת חורף, המיועד לשמירה על הסוללה בעת אחסון ממושך

יצרנית האופנועים החשמליים האמריקנית ״זירו מוטורסייקל״ (Zero Motorcycles) הכריזה השבוע על השדרוגים לדגמיה בשנת המודל 2019. מדובר בשינויים שעיקרם בכוח הסוללות המותקנות באופנועים, כמו גם בטווח הנסיעה שלהם ובמהירות המקסימלית שלהם. האופנועים החדשים החלו להיות משווקים עם פרסום ההודעה, וכבר ניתן להשיג אותם בסוכנויות המכירה בארצות הברית, קרבו לוודאי שכבר בחודשים הקרובים ניתן יהיה לרכוש אותם גם דרך היבואן המקומי.

השינוי המשמעותי ביותר נעשה בדגם הבסיסי והזול יחסית ״Zero DS ZF7.2״. לפי החברה, בשנת המודל החדשה, המנוע החדש שלו מספק 46 כ"ס, תוספת של 35%, והמהירות המרבית צמחה ל-158 קמ"ש, זאת במקבלי להפחתת משקל משמעותית, כשכעת משקלו של האופנוע עומד על 144 ק"ג קלילים למדי.

בדגם לטווחים ארוכים יותר, המכונה ״Zero DS ZF14.4״, גם כן נעשו שיפורים, הפעם בקיבולת הסוללה ובטווח המרבי של האופנוע אשר הוגדלו ב-10% לעומת דגם 2018. ברכיבה עירונית יוכל האופנוע לספק טווח מרבי של של 328 קילומטרים, ואילו בנסיעה על כביש מהיר יעמוד הטווח על 156 קילומטרים עד להתרוקנות הסוללה.

שיפור נוסף עליו הכריזה החברה יותקן בכל אחד מדגמי המודל לשנת 2019. מדובר במצב ״אחסון לטווח ממושך״, הרלבנטי בעיקר לאלו מאתנו המתגוררים באזורים בהם ישנו חורף קשה, בו כמעט ולא ניתן לעלות על האופנוע. עם הפעלת מצב זה, האופנוע ייכנס למעין שנת חורף, במסגרתו הבטרייה תשמור על עצמה מפריקת מתח ושאר צרות המתרחשות באחסון ממושך במוסך.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד