הונדה חושפת CRF250R חדש לשנת 2018

הדור החדש של הונדה CRF250R נחשף עם מנוע חדש בעל מתנע חשמלי ושלדה שהגיעה מהאח הגדול

הונדה חשפה היום את הפרטים המלאים אודות CRF250R החדש לשנת 2018 המצטרף ל-CRF450R העדכני שנחשף גם הוא לאחרונה. בניגוד לדגם ה-450 שהוא בעצם מתיחת פנים, CRF250R לשנת 2018 הוא אופנוע חדש לגמרי.

גולת הכותרת ב-CRF250R החדש הוא מנוע חדש, שבו נוטשת הונדה את טכנולוגיית ה-UniCam עם גל זיזים עילי בודד שליוותה אותה בעשור וחצי האחרון ועוברת להשתמש בתזמון שסתומים באמצעות שני גלי זיזים (DOCH). למנוע החדש יחס קוטר/מהלך בוכנה קיצוני מאי פעם עם מהלך של 50.9 מ"מ, זאת במטרה לאפשר למנוע לטפס מהר יותר לסל"ד גבוה יותר. למנוע החדש שסתומי יניקה ופליטה מטיטניום בעלי קוטר גדול יותר, טווח הרמה גדול יותר לשסתומי הפליטה, גל ארכובה חדש וקל יותר ב-350 גרם ויחס דחיסה שגדל ל-13.9:1.



בהונדה מצהירים שהמנוע החדש מציג שיפור של 9% בהספק בסל"ד גבוה, כאשר הקו האדום במנוע ממוקם 900 סל"ד גבוה יותר מבעבר. בהונדה לא מפרסמים נתון הספק רשמי, אך זה אמור לחצות את רף ה-40 כ"ס לעומת 39.5 כ"ס ב-CRF250 הקודם.

ה-CRF250R ימשיך להציע שלוש מפות ניהול מנוע שונות לבחירת הרוכב, כשבהזדמנות חגיגית זו זוכה סוף סוף האופנוע למתנע חשמלי, כשהוא נסמך על סוללת ליתיום-יון השוקלת 650 גרם במקום מצבר סטנדרטי וכבד יותר. תיבת ההילוכים נותרה בעלת חמישה יחסי העברה, כאשר ההילוך הראשון והשני קוצרו וגלגל השיניים האחורי ירד בשן אחת ל-48 שיניים.

בתחום השלדה קיבל ה-CRF250R את מסגרת השלדה והמתלים של ה-CRF450 החדש, מה שאומר שביחס לדגם היוצא בסיס הגלגלים התארך ב-3 מ"מ ומלפנים ישנו עתה מזלג הפוך עם שיכוך נפרד בקוטר 49 מ"מ מתוצרת שוואה שמחליף את מזלג האוויר הדחוס בדגם הקודם.

האופנוע החדש קיבל שלדת זנב העשויה מעתה גם היא מאלומיניום וקלה ב-20% משלדת הזנב הקודמת. מיכל הדלק נותר בנפח של 6.3 ליטר אך עשוי עתה מטיטניום ושוקל חצי ק"ג פחות. למרות כל אלו עומד משקלו של ה-CRF250R החדש על 108.1 ק"ג רטובים כולל דלק, עליה של 3 ק"ג לעומת דגם 2017.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד