הארלי עד לדלת: החברה החלה למכור באמזון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים האמריקנית פתחה חנות רשמית באמזון ארצות הברית. לפחות בינתיים, אופנועים לא ניתן להזמין שם, אלא רק ציוד רכיבה

יצרנית האופנועים האמריקאית הארלי דיווידסון הכריזה כי תחל למכור ציוד רכיבה רשמי, כמו גם פרטי לבוש ממותגים דרך האתר האמריקני של אמזון. . החברה התחייבה כי לקוחות בעלי שירות הפרמיום ״אמזון פריים״ יקבלו את מוצריהם בתוך שני ימי עסקים. בכל מקרה, לפחות כרגע, צר לנו לאכזב את הישראלים חובבי הקניות באינטרנט: המשלוחים לא זמינים מחוץ לגבולות צפון אמריקה.

אבל לצעד של הארלי יש משמעות גדולה. הכניסה לחנות האינטרנטית הגדולה בעולם נעשית כחלק מהמהלך העסקי עליו הכריזה החברה בחודש יולי האחרון, ואותו היא מכנה ״More Roads to Harley-Davidson״. כחלק ממהלך זה, החברה בונה על פנייה לקהלים חדשים כמנוע צמיחה, כשבין היתר היא הכריזה על תוכנית לייצור מספר דגמי אופנועים  חדשים שפחות מתחברים למסורת של החברה ממילווקי. 

החנות של הארלי באמזון

״הסביבה העסקית של היום דורשת מכל חבה להיות זמינה בכל מקום ובכל שעה״, אמרה סגנית נשיא הארלי לענייני שיווק ומיתוג הת׳ר מלנשק. ״ההצלחה בימנו תלויה ביכולת להגיע לצרכן בתנאים שלו. הפלטפורמה של אמזון היא קריטית לבניית יחסי יצרן-צרכן חזקים יותר ולמשיכת קהלים חדשים. אנחנו צופים שזה יתרום לצמיחה הרווחית של החברה כמו גם לחיזוק המותג״. עוד הוסיפה החברה כי בכך היא תצליח להגיע ליותר צעירים, פלח שוק אותו יצרניות האופנועים הגדולות טרם הצליחו לפצח.

לפחות בינתיים, נראה כי היום בו נוכל להזמין אופנוע באינטרנט ולקבל אותו עד למפתן הבית רחוק. עם זאת, זאת אפשרות שאין לפסול, בעיקר בתקופה בה חברת המכוניות החשמליות טסלה לא מפסיקה לחדש. לפני כשבועיים הכריזה החברה על שירות ״Tesla Direct״, במסגרתו לקוחות שהזמינו את רכב החברה באתר שלה – יכולים לקבל אותו לדלת ביתם או משרדם.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד