הארלי דייוידסון מציגה שני דגמים חדשים במשפחת הספורטסטר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משפחת הספורטסטר של הארלי דייוידסון מתרחבת עם שני דגמים חדשים נוספים העושים שימוש במנוע ה-1200 אבולושן החדש

בהארלי דייוידסון ממשיכים להציג את חידושיהם לשנת 2018, כשבימים אלו מוצגים שני דגמים חדשים במשפחת הספורסטר הפופולארית והמתחדשת. שני הדגמים החדשים מכונים איירון 1200 ו-48 ספיישל, כששניהם מצוידים במנוע ה-1200 אבולושן החדש יחסית של הארלי דייוידסון, ובעיצוב רטרו בסגנון שנות ה-70' עם כידון גבוה. דגמים אלו מצטרפים לדגמי הקאסטום, הרודסטר וה-48 במשפחת הספורטסטר המוצעים במנוע ה-1,202 סמ"ק.



האיירון 1200 הוא למעשה גרסה מוגדלת של איירון 883 הבסיסי, כשבהשוואה לאחר הקטן הוא מציע הודות למנוע המוגדל תוספת של 36% במומנט המרבי (10.1 קג"מ). כמו האיירון 883, גם האיירון 1200 הוא בעל קו עיצובי בסגנון אופנועי סטריפייטר וכולל מכלולים מושחרים כדוגמאת ראשי המנוע, כיסוי מסנן האוויר, צינורות ודודי הפליטה. המזל הקדמי מצויד בגומיות אבק שחורות, מעל הגלגל הקדמי יש כנפון מינימליסטי והחישוקים היצוקים הם בקוטר "19 מלפנים ו-"16 מאחור.

גרסת ה-1200 של האיירון נבדלת מה-833 בעיקר פנס קדמי שונה העטוף במסיכה אווירודנימית, מושב חלק המעוצב בסגנון קפה רייסר וצביעת פסים על מיכל הדלק. את האופנוע ניתן יהיה לקבל עם מערכת ABS ומחירו בארה"ב יהיה גבוה באלף דולר מהאיירון 883 ויעמוד על 10 אלף דולר.



דגם ה-48 ספיישל מתבסס על דגם ה-48 הסטנדרטי אבל נבדל ממנו במראה יותר יוקרתי ונוצץ, מה שבא לידי ביטוי בעיקר בגימור כרום לחלק התחתון של המנוע, לתיבת ההילוכים ולצמד המפלטים. בנוסף הוא מצויד בכידון Ape גבוה ומוטה לאור, בדומה לדגם האיירון אם כי מעט קצר יותר ממנו, בניגוד לכידון הנמוך של דגם ה-48 הסטנדרטי. מיכל הדלק זכה גם הוא צביעה מבריקה עם גימור פסים. מחיר גרסת הספיישל יהיה זהה לזה של דגם ה-48 הרגיל, ויעמוד בארה"ב על 11,300 דולר ללא מערכת ABS המוצעת כאופציה.
כרגע לא ברור אם ומתי יגיעו שני הדגמים החדשים גם לישראל

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד