באווארים ליום אחד: אירוע הרוכבים השנתי של ב.מ.וו במוטור סיטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ב.מ.וו ערכה ביום שישי האחרון את אירוע הרוכבים השנתי שלה, שהפעם התקיים על מסלול אמיתי יחד עם אפשרות רכיבה עליו. מי אמר חו"ל ולא קיבל?

ביום שישי האחרון נערך אירוע הרוכבים השנתי של ב.מ.וו ישראל, ולמרות שהפסטיבל המוטורי-אופנועני הזה התקיים ב"מוטור-סיטי" בשדה תימן התחושה הייתה הכי חו"ל שיכול להיות. שלל אופנועי ב.מ.וו מילאו את רחבת החנייה של מוטור-סיטי ויצרו פסיפס מוטורי מרהיב לא רק במונחים מקומיים. כ-400 משתתפים שנהנו מפסטיבל מתוקתק ומאורגן שמעבר לשפע האוכל, למוסיקת הג'אז ולהופעות הראווה הציע גם רכיבת מסלול על אופנועי ההדגמה הבאווארים.

בוקר נעים ושמיים ציוריים היוו תפאורה מושלמת ליום שכולו פינוק והפגנת עוצמה של ב.מ.וו ישראל. צוות "אופנוען מאומן" הופקד על ניהול האטרקציה המרכזית, שהייתה רכיבה על מסלול עצמו, שנעשה באופן מופתי ומקצועני. הרכיבה אפשרה טעימה והתנסות ברכיבה ספורטיבית בתנאים סטריליים בשלל דגמי הליין העצום של ב.מ.וו, מה-G310 הקטן ועד ה-S1000r הספורטיבי, וזו כבר חוויה בפני עצמה.

המסלול בעל האספלט המשובח היה נקי, מסודר ומוכן לגז והשכבות. מגוון האופנועים הרחב אפשר לכל רוכב להרגיש בבית והמסלול החף מהפתעות נסך ברוכבים ביטחון לצאת מאזור הנוחות ולחפש את הקצה. כבר אמרנו שחו"ל זה כאן?
מי שרצה לטעום גם קצת מהשטח, או לחילופין מעדיף חווית אדוונצ'ר, יכל לעלות על ציוד ולצאת לטיול שבילים בנוף המדברי במסלולים קבוצתיים שיצאו לקראת הצהריים.

בביתן הממוזג הוצגו עוד מדגמי ב.מ.וו, כשהזרקור הופנה אל זוג האדוונצ'רים החדשים, ה-F750GS וה- F850GS שנחתו בארץ לאחרונה ויוצרים עניין רב לא רק בקרב הלקוחות של המותג. לצידם באוהל הוצע לאורך כל היום ציוד רכיבה ממותג במחירים מיוחדים, עמדת ציורי קריקטורה, עמדת חייט לתיקוני ציוד רכיבה, עמדה לעיצוב קסדות ואופנועים ועמדה הנותנת חשיפה ליצירותיו של איתן גאייר- עיצוב רכבי וינטאג'. כל אלו הבטיחו עניין גם למי שלא עלה להשחיז צמיגים על המסלול, או שירד לאתנחתא קלה.

אוכל ושתיה זה כיף ונחמד, אבל צריך גם אקשן. לאחר מופע דריפט שורף צמיגים הגיעה המנה העיקרית של היום, כשעל החלק האומנותי היה אחראי מתי גריפין (Mattie griffin), רוכב הפעלולים האירי בן ה-37 שנחשב לאחד הטובים בעולם בתחום הסטאנט, שהציג שליטה באופנוע מהי. לאחר מכן הקדיש גריפין תשומת לב למעריצים כשחתם והצטלם בסבלנות אין קץ.

ב.מ.וו ישראל הציגה את הפרשנות שלה לאירועי motorrad day המתקיימים ברחבי העולם ויצרה פסטיבל מוטורי משובח ומבורך שצריך לשמש דוגמא ליתר היבואנים בכדי לחבר את הלקוחות למותג, להעניק לסמל ערך מוסף ולמשוך עוד מתעניינים אל התחום האהוב. האווירה יוצאת הדופן שנוצרה בחיבור שבין אופנועים, המיקום וההפקה הטיסו אותנו במחשבות לגבול גרמניה אוסטריה, להרגיש באווארים ליום אחד.

צילומים: אסף רחמים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד