אחרי הצהרות עוברים למעשים. כפי שדווח ביוני, אליפות המוטוג'יפי מתכננת לצרף לשלוש הקטגוריות הקיימות גם קטגוריה חשמלית. בחודשים האחרונים עסקו אנשי דורנה, המנהלת את האליפות, בבחירת ספקית אופנועים לקטגוריה שתצא לדרך ב-2019. כעת הם הודיעו רשמית כי ספקית האופנועים תהיה יצרנית האופנועים החשמליים מאיטליה אנרג'יקה.
על פי אנשי דורנה, ארבע יצרניות הגישו את מועמדותן כספקיות האופנועים לקטגוריה שכבר זוכה לכינוי Moto-E, ביניהן ליטנינג האמריקאית וסרולה הבלגית. נראה כי למרות הניסיון העדיף של השתיים האחרונות בעולם המרוצים, דווקא היקף הייצור ופריסה רחבה של מפיצים הטתה את הכף לטובת החברה האיטלקית.
למרות שבדורנה מתכננים כי בעתיד הקטגוריה תהיה פתוחה לכל היצרניות, אנשיה בחרו כי בשלב הראשוני יעשה שימוש באופנוע יחיד לכל הקבוצות, וזאת על מנת לייצר תחרותיות ועניין עבור הצופים. עדיין לא ידועה מסגרת זמן בה הקטגוריה תהיה פתוחה ליצרניות נוספות.
אנרג'יקה היא חלק מקבוצת CRP האיטלקית, העוסקת בייצור חלקים שונים לתעשיית שונות. בשנת 2010 היא החלה לעסוק באופנועים חשמליים, ועשתה זאת עד שהקימה תחתיה את אנרג'יקה. בשנת 2013 היא הציגה את ה-Ego, אופנוע ספורט חשמלי.
דגם זה יהווה את הבסיס לאופנועי המרוץ בקטגורית Moto-E ובגרסת הכביש הוא מצויד במנוע המספק 145 כ"ס ו-20.4 קג"מ. מהירותו המירבית מוגבלת אלקטרונית ל-240 קמ״ש, אך הוא יעבור שינויים מסויימים לקראת תחילת השימוש בו במרוצים.