אמן הגרפיטי שמוסיף צבע לטריומף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף פעולה בין טריומף לאמן הגרפיטי D*Face הוביל ליצירת שלושה אופנועים צבעוניים וייחודיים שיוגרלו בין לקוחות החברה

D*Face הוא אמן גרפיטי בריטי מפורסם אשר כיסה ערים רבות ברחבי העולם בציוריו, כשבין היתר הוא מעריץ ידוע של אופנועי טריומף. האמן, ששמו האמיתי הוא דין סטוקסטון, קפץ בשנים האחרונות מהרחוב לגלריות הנחשבות בעולם – וכעת מגיע שיתוף פעולה נוסף שלו – הפעם עם חברת האופנועים שהוא כל כך אוהב.

״כילד״, הוא אמר בראיון למגזין האסקוויר, ״חלמתי להיות טייס קרב. רכיבה על אופנועי טריומף הייתה הדבר הקרוב ביותר לזה״. לאחרונה הוא חבר לחברה לעיצוב שלושה אופנועים ייחודיים, שיוגרלו בין לקוחות בריטים שיקבעו בשבועות הקרובים רכיבת מבחן.

 

A post shared by DFace (@dface_official) on



כך, הוא קיבל מהחברה אופנועי בונוויל ט׳ראקסטון, בונוויל בובר בלאק, ובונוויל T120 מהסדרה הקלאסית-מודרנית של טריומף. באמצעות ספריי צבע ומברשות שונות, כך לפי החברה, הוא צבע את הכלים ״ברוח האינדיבידואליות של שנות החמישים והשישים״.

כחלק מקידום ההגרלה והפרויקט, טריומף ומגזין האסקוויר אף שחררו סרטון המלווה את תהליך יצירת האופנועים המיוחדים. ״הפרויקט הזה טיפה אגואיסטי עבורי״, אומר האמן בסרטון. ״זה פשוט פרויקט שאני אוהב, אז הסכמתי לעשות אותו״.

עוד הוסיף D*Face: ״כשהתחלתי לעבוד על הפרויקט, ניסיתי לשקף את חווית הרכיבה בציור. הט׳ראקסטון מקושר יותר לעולם המרוצים, ולכן החלטתי לצבוע אותו בשחור ולבן, כמו דגל השחמט; הבונוויל מתקשר אצלי לפורעי חוק, ולכן בחרתי לשים עליו דמות של חתול טורף; ואילו ה-T120 הוא אופנוע קלאסי, לכן הרגיש לי שציור של הדגל הבריטי יתאים לו מאוד״.
התוצאה הסופית בהחלט מרשימה, ומוסיפה אופי לאופנועים שבלאו הכי מלאי אופי וסטייל בפני עצמם, כך שנשאר רק לקנא בשלושת המאושרים שיזכו באופנועים הללו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד