אומנות ואופנועים: תכירו את המוזיאון החדש בדאלאס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
במוזיאון חדש שנפתח השנה בדאלאס מציג אוסף מרשים של כ-180 אופנועים נדירים, ושלל פסלים הקשורים לעולם הדו-גלגלי. את הפסלים ניתן אף לרכוש

אם במקרה יצא לכם להיקלע לדאלאס טקסס, ונמאס לכם מכל ארוחות הברביקיו, הנה רעיון נחמד עבורכם. השנה נפתח בעיר מוזיאון אופנועים חדש – המשלב בין תצוגה של כ-180 אופנועים נדירים ופסלים של כלים דו-גלגליים אהובים.

המוזיאון עצמו נקרא ״האס מוטו מוזיאון״ (Haas Moto Museum), על שמו של הצלם רוברט (בובי) האס, שבגיל 64 עלה לראשונה על אופנוע, ומאז התאהב ברכיבה. המקום מציג אופנועים מ-120 השנים האחרונות על אזור תצוגה של כ-18 אלף מטרים רבועים.

כך, למשל, תוכלו למצוא במוזיאון אופנוע מג׳יסטיק (Majestic) משנות ה-30 של המאה הקודמת, נטול שלדה ובעל היגוי האב. עוד תוכלו למצוא שם דוקאטי 125 טריילברו זקן, ומודל של אופנוע הארצ׳ (Arch) שתרם למוזיאון השחקן ההוליוודי קיאנו ריבס.

במוזיאון ישנו אזור המכונה ״היכל ההיסטוריה״, ובו תצוגה של האבולוציה של האופנוע מתחילת המאה הקודמת ועד לימנו. בהיכל זה ישנם כשישים אופנועים מכל מקום על הגלובוס, ובכך רוסיה, גרמניה, צ׳כיה, צרפת, אנגליה, דנמרק, יפן ואיטליה.

כמתבקש מהמסורת של מדינת טקסס, ישנו היכל המוקדש לאופנועי קאסטום אמריקאיים ובו 29 אופנועים ייחודיים. החלק שאמור להיות המעניין ביותר במוזיאון מכונה ״גלריית האס״, ובו כחמישים מהאופנועים הנדירים והיקרים של האוסף. המלך של אותו החדר הוא ללא ספק בראף סופיריור SS80 נדיר במיוחד משנת 1938.

בחדרים השונים ממוקמים גם פסלים של אופנועים, חלקם כאלה המוצגים במוזיאון וחלקם לא. חלק מאותם פסלים ניתן לרכוש הביתה, במה שיכול להיות תוספת נחמדה לסלון של כל חובב רכיבה עשיר.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד