תתכוננו: פסטרנה יבצע מחווה לאיוול קניוול

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הפעלולן יקפוץ מעל מזרקה, עשרות מכוניות ו-16 אוטובוסים באירוע שישודר בשידור חי בתחילת יולי, כמחווה לאיוול קניבל האגדי

האופנוען והפעלולן טרוויס פסטרנה יבצע מחווה חיה לשלושת הפעלולים הגדולים ביותר שביצע איוול קניבל. את הפעלולים הוא יבצע בשמיני ביולי, ב-13:00 שעון ישראל, בשידור חי של התכונית ״נייטרו סירקס״ בערוץ ההיסטוריה. נכון לזמן זה, לא ידוע האם התוכנית תשודר גם בערוץ ההיסטוריה הישראלי.

בשידור המיוחד, שיימשך שלוש שעות, יבצע פסטרנה שלושה פעלולים אגדיים. בראשון, הוא ינסה לקפוץ מעל ל-52 מכוניות מרוסקות; בשני הוא ינסה לקפוץ מעל ל-16 אוטובוסים; ובשלישי הוא יבצע קפיצה מעל למזרקה. מדובר במחווה לקפיצה המפורסמת של קניוול מ-1967, אז ניסה לקפוץ מעל למזרקה של מלון סיזאר פאלס בלאס וגאס, קפיצה שכמעט וגדעה את חייו.

למעשה, אם יצליח לבצע את שלושת הקפיצות האגדיות – יהפוך פסטרנה לאדם שהצליח להשלים אותן בזמן הקצר ביותר בהיסטוריה. בשלושת הקפיצות הוא ישתמש באינדיאן סקאוט FTR750. מדובר באופנוע בעל מנוע וי-טווין 750 סמ״ק, ולפי פסטרנה מדובר בכלי די דומה, לפחות מבחינת יחס משקל והספק, לזה בו קניוול השתמש בזמנו.

״זה מאוד חשוב לנו להשתמש באופנוע הדומה לזה בו איוול קניוול השתמש״, אמר פסטרנה בהודעה לעיתונות. ״מדובר בכלי שהוא למעשה התפתחות מודרנית לאופנועי הפעלולים של פעם. יש לו המון כוח איתו אני צריך להתמודד, והולכים להיות לי רק כמה ימים להתאמן עליו לפני הקפיצה. למעשה, זאת הפעם הראשונה שאקפוץ על מנוע וי-טווין, אך בנייטרו סירקס אנחנו מתורגלים בלגרום לדברים לקרות״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד