תערוכת מילאנו: ימאהה 3CT קונספט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה היפנית הציגה דגם קונספט לקטנוע תלת-גלגלי עם מנוע בנפח של 300 סמ״ק.

משפחת הטריסיטי בדרך להתרחב? לצד הדגמים הסדרתיים המעניינים כמו טנרה 700 שמציגה ימאהה בתערוכת מילאנו, לא פוסחת החברה גם על הצגת רמזים לדגמים עתידיים. הקונספט הבולט שאותו מציגה ימאהה בתערוכה הוא תלת גלגל הנקרא 3CT, שלא צריך הרבה דמיון כדי לקשר אותו במראה ובשם אל משפחת דגמי הטריסיטי (Tricity) הפופולארית של החברה באירופה וגם בישראל.

ימאהה 3CT מוגדר כאבטיפוס, כשלמעט נגיעות עיצוביות קלות הוא נראה סדרתי למדי. המראה הכללי שונה מזה של דגמי הטריסיטי המוכרים, עם חזית מוצקה ומאסיבית יותר ותאורת LED תלת ממדית. למרות שלא נחשפו נתוני המידות של הכלי הוא נראה גדול יותר משמעותית.


הפרטים המועטים אותם חשפה ימאהה על 3CT מגלים כי לא מדובר במתיחת פנים לטריסיטי שהוצג בשנת 2015, אלא בגרסה מוגדלת נפח על בסיס הרעיון של תלת הגלגל עם מנגנון ההטיה לגלגלים הקדמיים. עם זאת אין מן הנמנע שכשאשר יזכה הטריסטי למתיחת פנים הוא יראה דומה ל-3CT ממילאנו.

עד כה שווקה ימאהה טריסיטי עם מנועי 125 ו-155 סמ"ק שהגבילו אותו לתנועה בתוך העיר, אך ל-3CT ישנו מנוע 300 סמ"ק מסדרת Blue Core המניע בין היתר את ה-X Max, מה שגדיל את טווח השימוש שלו גם לתנועה בין פרברית. בימאהה טוענים כי הצגת דגם מוגדל נפח לטריסיטי הוא צעד מתבקש לאור דרישות השוק והלקוחות לכלי לתלת גלגלי בעל מעטפת שימושיות וטווח נרחב יותר. עכשיו השאלה הגדולה העומדת על הפרק לאחר הצגת אב הטיפוס הוא מתי תגיע הגרסה הסדרתית אל השוק.



כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד