שיא גינס חדש לסיבוב במקום על גבי אופנוע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוכב פעלולים בריטי ביצע 16 סיבובים במקום בדקה, כשגבו מופנה אל הכידון. ספר השיאים של גינס החליט, משום מה, שזה מצדיק הכרה רשמית

באופן כללי, ובטח ובטח כשזה נוגע לתחום האופנועים, לספר השיאים של גינס יש נטייה להיתפס לנישות. מי שפותח את האתר של המוסד הוותיק או את ספרו יכול להיתקל בשיאים ספציפיים, כשלפעמיים נדמה שהבן אדם היחיד שהחליט לתעד עצמו עושה את אותו דבר מה מוזר – הוא גם מחזיק השיא בתחומו.

כך גם עם רוכב הפעלולים הבריטי מארק ואן דריל, ששבר מוקדם יותר השנה את שיא העולם ב-switchback zero rotations. מדובר בפעלול רכיבה בו הרוכב יושב כשגבו מופנה לחלק הקדמי, ועושה סיבובים במקום מבלי לגעת בכידון, וזאת על ידי הטיית משקל גופו.

אותו ואן דריל קבע את שיא העולם למספר הרב ביותר של סיבובים כאלה בדקה, והעמיד אותו על 16 סיבובים. הוא עשה זאת במהלך פסטיבל האופנועים של העיירה בקסהיל, הנמצאת בדרום-מזרח האי הבריטי. אגב, המחזיק הקודם בשיא היה הוא עוצמו – לאחר שבשנת 2013 קבע אותו על 13 סיבובים בדקה.

ואן דריל, יחד עם הרוכב פול טוד, הם צמד רוכבי פעלולים המכונים ״Two Brothers״ (שני אחים), על אף שהם כלל אינם אחים. הם בחרו בשם הזה בשל שיתוף הפעולה המסחרי שלהם עם יצרנית האגזוזים האמריקנית “Two Brothers Racing”. השניים מופיעים כצמד פעלולנים ברחבי העולם כבר שמונה שנים, ומחזיקים במספר תארי פעלולים בבריטניה. בנוסף, הם משתתפים באופן קבוע בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ככפילי רכיבה עבור סצנות הדורשות מיומנות ברכיבה גבוהה.

לאחרונה אושר השיא החדש של ואן דריל על ידי שופטי ספר השיאים של גינס, והוא יכנס למהדורה המעודכנת של הספר לשנת 2019. תודו שאתם גם מקנאים?

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד