קרטיס הכריזה על אופנוע חשמלי חדש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית האוונגרדית האמריקאית לא מפסיקה לחדש, והפעם צפויה להציג אופנוע שעיצובו הוא מחווה לאופנוע ה-V8 ההיסטורי של גלן קרטיס

חברת האופנועים האמריקנית קרטיס, לשעבר יצרנית הבוטיק קונפידרט מוטורס, הכריזה על אופנוע חשמלי חדש ורדיקלי במראה. לפי הכרזת החברה, האופנוע שקיבל על עצמו את שם האלה היוונית הרה (Hera), אישתו של זאוס על פי המיתולוגיה היוונית שממנה שואבים בקרטיס את שמות אופנועיהם. לדברי החברה יהיה מדובר כהגדרתם ב"אופנוע היוקרתי ביותר בעולם״.

ואכן, לפחות בתמונות, האופנוע המדובר נראה עתידני משהו. עם זאת, הוא בכלל נוצר כמחווה לעבר, לאופנוע ה-V8 ההיסטורי שבנה גלן קרטיס, שעל שמו מכונה החברה. מדובר באופנוע מ-1907 שסיפק 40 כוחות סוס, איתו קבע הממציא שיא מהירות מדהים לזמנו של 219 קמ"ש.

גלן קרטיס והאופנוע

עיצוב האופנוע החשמלי, הצפוי לצאת לשוק עד לשנת 2020, מזכיר במבנהו המוארך את האופנוע בן 111 השנים. בנוסף, כמו באופנוע העתיק, גם באופנוע החשמלי המנוע – או במקרה הזה הסוללה – הוא הרכיב המרכזי שמשתלט על כלל העיצוב.

אז היה זה אופנוע בעל שמונה צילינדרים, ובאופנוע שהחברה תציג בשנים הקרובות יהיו שמונה גובי סוללות זה לצד זה. למעשה, החברה מקבילה בפרסומיה את הבטריות לצילינדרים, ואף מכנה אותן כך. מלבד זאת, ככל הידוע כרגע אורכו של בסיס האופנוע יעמוד על כ-168 סנטימטרים.

הפרטים המדויקים על מפרט האופנוע, מחירו ותאריך יציאתו עדיין לא ברורים. עם זאת, הצצה ליכולותיה של החברה נקבל בשנה הבאה, אז היא צפויה להוציא לשוק אופנוע הנושא את שמו של אל יווני אחר – זאוס. הוא צפוי לזכות גם כן בעיצוב אוונגרדי, ויהיה למעשה האופנוע החשמלי הראשון של החברה מאלבמה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד