קפה רייסר בנוסח הולנדי יכול להיות שלכם תמורת 99 יורו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סנדא הולנדית יצרה אופנוע חדש ויפייפה המבוסס על הונדה CB750 משנת 1981 עם מחווה ללמבורגיני ופורשה. והוא יכול להיות שלכם אם תשתתפו בהגרלה

אם חשקה נפשכם באופנוע המדליק שמוצג לפניכם, שנבנה ידנית על בסיס הונדה CB750, יש לכם סיכוי לראות אותו אצלכם בחניה תמורת סכום מצחיק של 99 יורו. כפי שמדווח האתר BIKEEXIF, חברת החלפים האירופית CMS בשיתוף פעולה עם חברה להשכרת אופנועים מהולנד בשם Motoshare יצאו בהגרלה לזכייה באופנוע היפיפה.

כדי לזכות באופנוע, תדרשו לרכוש כרטיס לרכיבה יומית עליו, ולהכנס להגרלה. מה לעשות, רובנו לא חיים בהולנד, ולכן החברה מאפשרת גם לזרים לרכוש כרטיס הגרלה – מבלי להגיע פיזית ולרכוב על האופנוע. מספר הכרטיסים מוגבל ל-120 בלבד, וניתן לרכוש אותם בקישור זה.

האופנוע נבנה על ידי הסדנה ההולנדית איירון ווד (Ironwood), שמתמחה בעיקר באופנועי ב.מ.וו. עם זאת, הכלי המדובר מבוסס על הונדה CB750 משנת 1981, לו הוספו מגוון מכלולים מודרניים, כשבין היתר הוא זכה באגזוז של ספארק ובציפוי חדש לגלגלים ולמנוע.

מעבר לכך, הולבשו עליו גלגלי Comstar, והקוקפיט כולו שונה מהיסוד עם משולש עליון מאלומיניום שבו משולב לוח מחוונים דיגיטלי וקליפאונים במקום כידון . מבחינה חיצונית, האופנוע עוצב בסגנון קפה רייסר, וכדי להוסיף לסגנון הרטרו נצבע בצבע המבוסס על Porsche Olive color, הצבע בו נצבעו דגמי ה-911 של החברה הגרמנית בשנות השבעים. לדברי מתכנני האופנוע, ישנה גם מחווה ללמבורגיני אורוס החדשה, עם תפרים בעיצוב דומה לזה שבמושבי המכונית.

״כשמצאנו את האופנוע במקור, הוא היה במצב די טוב״, סיפר מנהל הסדנא אריין ואן-דן בום. ״בשל התקציב ובשל הזמן הקצר שהוקצב לנו עבור הפרויקט, חיפשנו אופנוע שלא ידרוש יותר מדי עבודה על המנוע שלו. במקרה הזה, מצאנו אופנוע עם מנוע שכבר שופץ״. מה שהותיר לסדנא להתמקד בעיקר בצד הקוסמטי, ושוב אי אפשר שלא להתפעל מכך שהאופנוע נראה פשוט נפלא.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד