קונטיננטל מביאה את מערכות הבטיחות האקטיביות לעולם האופנועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לצד שלל החידושים בתערוכת מילאנו מציגה ענקית הטכנולוגיה קונטיננטל חבילת מערוכת בטיחות מתקדמות לעזרת הרוכב, כולל בלימת חירום אוטונומית

תערוכת רכב ואופנועים הן ההזדמנות של היצרניות כדי לחשוף לעולם את המיטב חידושיהן, ואכן תערוכת מילאנו השנה שופעת בדגמים חדשים. אך לא רק דגמים חדשים מוצגים בתערוכות שכאלו אלא גם עיצובים, רעיונות וטכנולוגיות חדשות. בלטה במיוחד השנה חברת קונטיננטל הגרמנית, מספקיות המשנה הגדולות של תעשיית הרכב, אשר הציגה מערכת סיוע מתקדמת לרוכב המסוגלת בין היתר לטענתה לבצע גם בלימת חירום אוטונומית בעת הצורך.

מערכות הבטיחות המתקדמות הפכו בשנים האחרונות להיות סטנדרט בתעשיית הרכב, כשלאחרונה מתחילות גם יצרניות האופנועים לפתח מערכות שכאלו. דוקאטי כבר הצהירה שתציע בקרת שיוט אדפטיבית עד סוף העשור, ק.ט.מ נמצאת בשלבי ניסוי מתקדמים של מערכות בטיחות אקטיביות ואפילו הארלי דיווידסון הודיעה כי היא מצטרפת למרוץ הטכנולוגי בפיתוח מערכת בלימה אוטונומית.

אלא שבמקרה של קונטיננטל מדובר בצעד משמעותי משתי בחינות: הראשונה היא שלחברה יש ניסיון בפיתוח וייצור מערכות כאלו עבור מכוניות, והשניה היא שמדובר במערכת אוניברסלית אותה יכלו יצרניות האופנועים לרכוש ולהתקין בדגמיהן. אז, ממה מורכבת המערכת של קונטיננטל?

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד