פותחים את הקיץ: דגמי 2017 של סי-דו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

עם תחילת הקיץ חברת עופר אבניר מודיעה על תחילת שיווק דגמי 2017 של אופנועי הים מבית סי-דו, כאשר היא מוסיפה להיצע המקומי חמישה דגמים חדשים המרחיבים את קהל היעד של המותג, שבלאו הכי מחזיק בעיקר המכירות בשוק המקומי. הדגמים החדשים יצטרפו אל מגוון הדגמים הקיים הכולל את משפחת ה-GTI155 המיועדים לספורט מים ורכיבה ספורטיבית, ואת דגמי ה-GTX וה-RXP היוקרתיים עם מנוע המספק 300 כ"ס.

עבור המתחילים בקטגוריית הפנאי מצטרפים דגמי GTI90 ו-GTS90, שניהם בעלי מנוע רוטאקס בנפח 900 סמ"ק ומיועדים לשלושה רוכבים. מלבד שינויי עיצוב ההבדל העיקרי בין השניים הוא במערכת iBR המשפרת את ביצועי הבלימה וכלולה בדגם ה-GTS. מחירי דמי הבסיס החדשים עומדים על 72 אלף ש"ח ל-GTI ו-78 אלף ש"ח ל-GTS.



ברמת הביצועים הגבוהה יותר מצטרף דגם ה-GTR 230 החדש בעל מנוע בנפח 1,500 סמ"ק של רוטאקס המספק 15 כ"ס יותר מבעבר. ה-GTR230 מיועד לשלושה רוכבים ומחירו עומד על 100 אלף ש"ח. הוא יוצע גם בגרסת GTR-X המיועדת לשני נוסעים ומעוצבת בדומה לדגמי ה-RXP, כשתג המחיר גבוה ב-5,000 ש"ח מהדגם הסטנדרטי.

עבור חובבי הפעלולים מוצע מעתה גם דגם הספארק TRIXX, הכולל כידון מוגבה ומתכוונן ומערכת לשליטה בזווית נחיר יציאת סילון המים. דגם זה מיועד לשני רוכבים והוא הזול בהיצע הדגמים של סי-דו כשמחירו עומד על 69 אלף ש"ח. במהלך חודש יוני יוצעו הדגמים החדשים במחירי השקה עם הנחה שבין 6,000 עד 9,000 ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד