ערום ושרירי: אופנוע ספורט נייקד חדש בדרך מהאי הבריטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה בריטית חדשה בשם "מוטו קורסה" תחל לייצר בקרוב אופנוע נייקד עם מנוע וי טווין מקורר אוויר גדול נפח ועיצוב רייסרי למהדרין. המחיר: כ-40 אלף פאונד

יצרנית אופנועים חדשה מבריטניה מנסה לעלות על מפת תעשיית האופנועים העולמית עם אופנוע עירום חדש ומעניין. מדובר ב״מוטו קורסה״, חברה קטנה מדרום-מערב אנגליה, שעד כה תפקדה כסוכנות מכירה לאופנועים. כעת, כפי שמדווח האתר MCN, החברה רוצה להתחיל לייצר אופנועי בוטיק – בעלי תג מחיר יחסית גבוה ומספר כלים נמוך היוצא מפס הייצור.

האופנוע הראשון של החברה יעלה 40 אלף פאונד וייוצר במהדורה של 20 כלים בלבד. כרגע החברה הציגה רק אב טיפוס של האופנוע, אך לטענתה כבר כעת ניתן להזמינו ולקבלו בשנה הבאה.

מדובר באופנוע עירום שרירי, בעל מנוע מתוצרת S&S האמריקאית המוכרת כחברה גדולה לייצור מנועים ומכלולים דווקא לאופנועי קאסטום. המנוע הוא וי-טווין מקורר אוויר בנפח 1,961 סמ״ק, המייצר רק 100 כ"ס, אך מציע מומנט אדיר של יותר מ-14 קג"מ. עם זאת, יתכן שהלקוחות יוכלו לבחור מנועים בעלי מפרט משופר וספורטיבי יותר בהתאם לקטלוג המוצרים של S&S. בנוסף יצויד האופנוע בחישוקים מתוצרת דיימאגס, במתלים מתוצרת אוהלינס ובבלמים מתוצרת ברינגר.

מי שהיה אחראי על פיתוח הכלי הוא רוכב המירוצים הבריטי טוני סקוט, מה שמסביר את המראה הרייסרי והמינימליסטי של האופנוע, שמצד שני כולל גם לא מעט נגידות רטרו, בעיקר בזכות הבחירה במנוע מקורר אוויר, במבנה שלדת הצינורות והשימוש בצמד בולמים מאחור.

״רצינו לבנות אופנוע שהוא מכונת ביצועים״, אומר מנכ"ל "מוטו קורסה" ומוסיף:  ״לכן שמנו עליו חלקים של היצרניות הטובות ביותר. בניית הכלי הזה הייתה בהחלט אתגר מאוד מעניין. בסופו של דבר, זה צריך להיות אופנוע שאנשים באמת ירצו לרכוש ולרכב עליו״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד