עדכון מאיטליה: מקס ביאג'י שוחרר מטיפול נמרץ

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לאחר שבועיים במחלקת טיפול נמרץ שוחרר האלוף האיטלקי לתחילת תהליך שיקום. ביאג'י: "ראיתי את חיי חולפים לפני ואני מבין היום שאני לא צריך להוכיח יותר דבר לאף אחד"

אלוף העולם לשעבר, מקס ביאג'י, שעבר תאונה ב-9 ביוני על מסלול מרוצים ליד רומא, איטליה, השתחרר ממחלקת טיפול נמרץ ומבית החולים שבו אושפז, והוא מתחיל כעת בתהליך שיקום.

ביאג'י, אלוף העולם ארבע פעמים בקטגורית ה-250 סמ"ק בגרנד פרי ופעמיים אלוף העולם בסופרבייק, נפצע באופן חמור: הוא שבר את עצם הבריח ו-11 צלעות, וכן קרע את אחת מראותיו. הרוכב האיטלקי שהה במחלקת טיפול נמרץ כמעט שלושה שבועות ולאורך התקופה קיבל משככי כאבים והונשם עם תוספת חמצן. לפני כשבוע וחצי הוא עבר ניתוח שבו תוקן הנזק בריאה.

בשבוע שעבר, בדיוק ביום הולדתו ה-46, הוא השתחרר, כאמור, מטיפול נמרץ, ובראיון שקיים מיד לאחר מכן אמר:"במהלך 19 הימים האחרונים כמעט מתתי. אני מבין כעת כי החיים הם מתנה יקרת ערך שלא כדאי לבזבז…ראיתי את חיי חולפים לפני ואני מבין היום שאני לא צריך להוכיח יותר דבר לאף אחד". עוד אמר: "חשבתי על אנשים שהכרתי טוב כמו מיכאל שומאכר (שסובל מפגיעת ראש קשה מתאונת סקי) וניקי היידן (שנהרג בתאונת דרכים) והבנתי שלפעמים אפשר לאבד הכל בהנד עפעף".

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד